تاریخ : دوشنبه 3 ارديبهشت 1397
کد 1905

سهل آبادی در دیدار با معاون استاندار سن پترزبورگ روسیه خواستار شد؛

تسهیل روادید برای فعالان اقتصادی و ایجاد خط هوایی مستقیم بین اصفهان و سن پترزبورگ

رییس اتاق بازرگانی اصفهان گفت: تسهیل روادید و ایجاد خط هوایی مستقیم بین اصفهان و سن پترزبورگ در افزایش حجم مبادلات ایران و روسیه تاثیر بسزایی دارد.
رییس اتاق بازرگانی اصفهان گفت: تسهیل روادید و ایجاد خط هوایی مستقیم بین اصفهان و سن پترزبورگ در افزایش حجم مبادلات ایران و روسیه تاثیر بسزایی دارد.
سید عبدالوهاب سهل آبادی در نشست بررسی فرصت های تجاری و سرمایه گذاری روسیه و اصفهان  تصریح کرد:روادید یکی از موضوعات مهم پیش روی فعالان اقتصادی استان اصفهان برای همکاری با روسیه است و کنسولگری روسیه در اصفهان می تواند در این راستا تسهیل ویژه ای فراهم کند.
وی تصریح کرد: با نگاهی به تراز تجاری ایران و  روسیه  صادرات روسیه به ایران سه برابر صادرات ایران به روسیه است  و این در حالیست که دو کشور می توانند تراز نزدیکی به هم داشته باشند.  
آماده همکاری مستقیم بین سن پترزبورگ و اصفهان هستیم
یوری شستریوکوف معاون استاندار سن پترزبورگ روسیه در این نشست گفت:سن پترزبورگ سالانه 60 میلیارد دلار صادرات کالا و خدمات دارد و می تواند روابط نزدیک تجاری با استان اصفهان تعریف کند.
وی خواستار همکاری مشترک بین اتاق بازرگانی اصفهان و سن پترزبورگ با هدف توسعه روابط اقتصادی و فرهنگی شد و گفت:آماده همکاری مستقیم بین سن پترزبورگ و اصفهان هستیم.
نماینده استاندار سن پترزبورگ در مجلس قانون گذاری تصریح کرد:اصفهان و  سن پترزبورگ خواهرخوانده اند و می تواند روابط اقتصادی و فرهنگی را در ابعاد گسترده تری دنبال کرد.
کریم سلیمی معاون توسعه تجارت  سازمان صنعت،معدن و تجارت استان اصفهان در این نشست خواستار حذف واسطه ها بین فعالان اقتصادی اصفهان و روسیه  شد و گفت:برقراری ارتباط مستقیم بین تجار می تواند به توسعه تجارت دو کشور منجر شود.
درپایان این نشست هیات  تجاری سن پترزبورگ با فعالان اقتصادی به مذاکره تجاری پرداختند.
آلبوم تصاویر 4009-1-1397