تاریخ : سه شنبه 28 بهمن 1393
کد 168

دومین جلسه کمیسیون بانوان بازرگان در دوره هفتم

عضو هیات نمایندگان اتاق بازرگانی اصفهان : کمیسیون بانوان اتاق حلقه ارتباطی بانوان صاحبان ایده با خیرین کارآفرین است
عضو هیات نمایندگان اتاق بازرگانی اصفهان :
کمیسیون بانوان اتاق حلقه ارتباطی بانوان صاحبان ایده با خیرین کارآفرین است

 عضو هیات نمایندگان اتاق بازرگانی اصفهان گفت: کمیسیون بانوان به عنوان حلقه واسط خواستار ارتباط بانوان صاحبان ایده و خلاقیت با خیرینی که توانایی پشتیبانی از کارآفرینی را دارند، می‌باشد.
«زهرا اخوان نسب » در نشست کمیسیون بانوان اتاق بازرگانی اصفهان از راه اندازی سایت کمیسیون بانوان بازرگان در آینده نزدیک خبر داد و گفت: تلاش می‌شود در این سایت توانمندی بانوان فعال اقتصادی در بخش‌های مختلف و خدمات اتاق بازرگانی در دسترس علاقه مندان قرار گیرد.
 رییس کمیسیون بانوان اتاق بازرگانی اصفهان افزود: کمیته آمار و اطلاعات کمیسیون مسئول جمع آوری اطلاعات و آمار مربوط به فعالیت بانوان بازرگان است تا بانک اطلاعاتی بانوان بازرگان در دو بخش صاحبان ایده و حمایت کننده‌ها ایجاد شود .
وی تشکیل کمیته روابط بین الملل کمیسیون بانوان را گامی در جهت تعامل با بانوان فعال اقتصادی در بخش بین الملل برشمرد و گفت: دعوت از هیات‌های تجاری بانوان بازرگان سایر کشورها، شناسایی بانوان کارآفرین برتر در سطح جهانی از اهداف تشکیل این کمیته است .
وی از مطالعه طرحی با هدف اختصاص مکان برای فعالیت اقتصادی بانوان در حاشیه اصفهان خبر داد و گفت: اعضای کمیسیون بانوان با تشکیل جلساتی در قالب کمیته‌های اجرایی در حال مطالعه بر روی این طرح می‌باشند.