تاریخ : سه شنبه 11 مهر 1396
کد 1603

رییس کمیسیون آموزش اتاق بازرگانی اصفهان : فعالان اقتصادی فرایند آموزش و توانمند سازی کارکنان خود را جدی بگیرند

رییس کمیسیون آموزش ، پژوهش و توانمند سازی اتاق بازرگانی اصفهان از فعالان اقتصادی خواست که آموزش در بنگاه‌های اقتصادی خود را جدی بگیرند
رییس کمیسیون آموزش ، پژوهش  و توانمند سازی اتاق بازرگانی اصفهان  از فعالان اقتصادی خواست که آموزش در بنگاه‌های اقتصادی خود را جدی بگیرند و افزود: مرکز آموزش اتاق بازرگانی اصفهان باهدف تامین نیازهای آموزشی  فعالان اقتصادی  راه‌اندازی می‌شود.
به گزارش روابط عمومی اتاق بازرگانی اصفهان، امیر کشانی در ششمین جلسه کمیسیون آموزش ، پژوهش  و توانمند سازی اتاق بازرگانی اصفهان تصریح کرد:اتاق بازرگانی به‌عنوان تشکل مادر اقتصادی تلاش می‌کند با نیازسنجی آموزش بنگاه‌های اقتصادی استان بر اساس درخواست و نیاز آن دوره‌ها ،کارگاه‌ها و همایش‌های آموزشی برگزار کند.
وی طراحی و تدوین نرم‌افزار پورتال آموزشی اتاق ، تدوین دفترچه راهنمای استفاده از نرم‌افزار پورتال آموزشی اتاق، پیگیری نیازسنجی آموزشی برای شناسایی نیازهای آموزشی تخصصی و مهارت‌های شغلی ، ارایه راهکارهای علمی برای حل مشکلات صنعتگران و فعالین اقتصادی و اعضای اتاق در قالب طرح‌های پژوهشی بر اساس روش‌های نوین علمی را از اولویت کمیسیون در سال جاری برشمرد و گفت:ایجاد کارگروه تخصصی برای چگونگی پرورش و تربیت مدرسین خبره برای اتاق بازرگانی ،فراخوان و داوری طرح‌های پژوهشی RFPتدوین آئین‌نامه چگونگی نظارت بر تنظیم بررسی و ارزیابی طرح‌های پژوهشی در قالب سیستمی و به‌دوراز سلیقه‌ی شخصی با  استفاده از نرم‌افزار  MSP ،تدوین آئین‌نامه چگونگی ارتباط صنعت و دانشگاه از دیگر  برنامه‌های کمیسیون است.
وی با اشاره به فعالیت باشگاه مدیران و مشاوران استان اصفهان گفت: این باشگاه می‌تواند اکوسیستم کارآفرینی استان را به‌مرورزمان برای  جوانان بهبود سازد.
 کوروش خسروی نایب رییس کمیسیون آموزش اتاق در این جلسه گفت: باشگاه مدیران و مشاوران به‌صورت ماهانه  نشستی با حضور مشاوران خبره  برگزار می‌کند و فعالان اقتصادی می‌توانند از این ظرفیت برای مشاوره رایگان فعالیت‌های خود استفاده کنند.
عضو شورای شهر اصفهان  تصریح کرد: باشگاه مدیران و مشاوران  یک مدل بومی‌سازی از بنیاد مکنزی  است که تلاش می‌کند مدیران و مشاوران خبره برای فضای کسب‌وکار استان و کشور تربیت کند.
کامران پروانک از کمیسیون کشاورزی طرح پژوهشی ارزیابی جامع پتانسیل و محدودیت گلخانه داری استان اصفهان و راهکارهای رفع این محدودیت را به جلسه ارایه کرد.
سلیمانی دبیر کمیسیون آموزش در این جلسه با اشاره به عملکرد کمیسیون گفت: با مقایسه بین برنامه‌های پیش‌بینی‌شده  با عملکرد کمیسیون و کمیته‌های طی 6 ماه گذشته شاهد اجرای 90 درصدی برنامه‌ها بودیم.
در  این جلسه سعید  بزرگی به‌عنوان نایب رییس دوم کمیسیون آموزش  معرفی شد.
 
آلبوم تصاویر 3130-7-1396