تاریخ : سه شنبه 20 آبان 1393
کد 15

رییس انجمن شرکتهای پخش استان اصفهان: 100 درصد داروی کشور و 80 درصد اقلام غیر دارویی از طریق شرکت های پخش توزیع می شود

رییس انجمن شرکتهای پخش استان اصفهان: 100 درصد داروی کشور و 80 درصد اقلام غیر دارویی از طریق شرکت های پخش توزیع می شود

ییس هیات مدیره انجمن شرکت های پخش اصفهان گفت: 100 درصد داروی کشور و 80 درصد اقلام غیر دارویی از طریق شرکت های صنعت پخش  توزیع می شود .

«حسین همتی نژاد»در مجمع عمومی سالیانه انجمن شرکت های صنعت پخش ایران شعبه اصفهان که در اتاق بازرگانی اصفهان برگزار شد ، به نقش شرکت های توزیع در بخش دارو اشاره کرد و گفت:قبل از انقلاب داروخانه ها به صورت مستقیم داروهای مورد نیاز خود را تامین می کردند ولی امروز شرکت های پخش با برنامه ریزی دقیق داروهای درخواستی   داروخانه ها را در کمترین زمان در اختیار آنان قرار می دهد.

وی  از واگذاری بخشی از اختیارات دانشگاه علوم پزشکی به انجمن صنعت پخش خبر داد و گفت: این شرکتها هم درمان و هم پیشگیری از درمان را توزیع می کنند  و انجمن می تواند در کنار دانشگاه بر استاندارد بودن اقلام دارویی و غذایی نظارت کند.

همتی نژاد مشارکت اعضا در تقویت این تشکل را مهم ارزیابی کرد و گفت:هر تشکل با مشارکت اعضا می تواند در عرصه تصمیم گیری ها موفق شوند.

وی انجمن شرکت پخش را یکی از فعال ترین انجمن های اتاق ایران برشمرد و گفت:این تشکل جزو تشکلهای قانونی به ثبت رسیده اتاق ایران است.

«ناصرپور»مسوول کمیته تحقیق و توسعه و فناوری اطلاعات انجمن در این جلسه با اشاره به مشکلات پیش آمده برای معرفی محصولات بر روی خودورهای حمل کلا گفت:شرکتها می توانند آرم انجمن را بر  خودروهای حمل کالا درج کنند.

وی از ارایه خدمات مشاوره مالیاتی به اعضای شرکت با کمک اداره کل مالیاتی استان خبر داد و گفت:خبرنامه انجمن  با ارایه گزارشی از عملکرد انجمن و اخبار و گزارشات مرتبط  با صنعت پخش به زودی منتشرمی شود.

«مقاره عابد»بازرس انجمن در این جلسه گفت:انجمن در طول سال 92 ،18 جلسه هیات مدیره برگزار  و 35 مصوبه را تصویب کرده است. گفتنی است در این جلسه گزارشی از عملکرد درآمد و هزینه انجمن خوانده شد که با تایید اعضا روبرو شد و در ادامه این جلسه انتخاب بازرس با حضور سه  کاندید برگزار شد و مقاره عابد با 37 رای به عنوان بازرس انتخاب شد.تمام ح ق 110