تاریخ : پنجشنبه 15 تير 1396
کد 1444

با مشاركت اتاق بازرگاني و دادگستري اصفهان؛اولين مجتمع قضايي ويژه امور اقتصادي در اصفهان افتتاح شد.

سيد عبدالوهاب سهل‌آبادي تصريح كرد: رفع موانع نظام بانكي موجب رونق فضاي كسب و كار و كاهش مراجعه فعالان اقتصادي به دستگاه قضايي است.
رئيس اتاق بازرگاني، صنايع، معادن و كشاورزي اصفهان در آيين افتتاح مجتمع قضايي ويژه امور اقتصادي استان اصفهان كه با حضور رئيس دادگستري ، دادستان، اعضاي هيات نمايندگان اتاق بازرگاني و جمعي از مديران سازمان ها و نهادهاي دولتي اين استان برگزارشد، گفت: قوه قضاييه  به خوبي از مشكلات فعالان اقتصادي مطلع است و به اذعان مسئولان قضايي، هر زمان بازار كسب و كار رونق داشته باشد مراجعين به محاكم قضايي كاهش مي يابد و آن زمان كه چرخ توليد و صنعت از حركت بايستد محاكم قضايي شلوغ خواهد بود.
سيد عبدالوهاب سهل‌آبادي با اشاره به برنامه ريزي اتاق بازرگاني و دادگستري براي ايجاد مجتمع قضايي ويژه امور اقتصادي،افزود: اين مجتمع براي حفظ حرمت فعالان اقتصادي و تسهيل در رسيدگي به پرونده هاي آنان تشكيل شده است اما اميدواريم با رونق فضاي كسب و كار،مراجعه به دادگستري ها كاهش يابد.
رئيس خانه صنعت، معدن و تجارت ايران تصريح كرد: كميته حمايت قضايي از سرمايه‌گذاري استان اصفهان از فعال ترين كميته ها در زمينه برگزاري مستمر نشست‌ها،تشكيل كميته‌هاي تخصصي و توليد محتواي كيفي مرتبط در كشور بوده وايده راه‌اندازي مجتمع قضايي ويژه اموراقتصادي استان اصفهان حاصل تلاش مجموعه اعضاي اين كميته است.
وي در پايان سخنان خود با اشاره به مشكلاتي كه در پي ركود حاكم بر كشور، عملكرد بانك‌ها و سازمان امور مالياتي براي جامعه كار و توليد به وجود آمده است از همكاري مسئولان دادگستري و قضات براي كاهش آسيب‌هاي ناشي از اين مشكلات تقدير  كرد.
آلبوم تصاویر Baz-3000-4-1396