تاریخ : چهارشنبه 14 تير 1396
کد 1441

برگزاری مجمع عمومی سالیانه سندیکای آسانسور و پله برقی ایران شعبه اصفهان در اتاق بازرگانی اصفهان

درمجمع عمومی سالیانه سندیکای آسانسور و پله برقی ایران شعبه اصفهان که در محل اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی اصفهان برگزار شد، از عدم حمایت سازمان صنعت، معدن و تجارت از شرکت های آسانسور و پله برقی دارای پروانه طراحی و مونتاژ انتقاد شد.
درمجمع عمومی سالیانه سندیکای آسانسور و پله برقی ایران شعبه اصفهان که در محل اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی اصفهان برگزار شد، از عدم حمایت سازمان صنعت، معدن و تجارت از شرکت های آسانسور و پله برقی دارای پروانه طراحی و مونتاژ انتقاد شد.
به گزارش روابط عمومی اتاق بازرگانی اصفهان در این جلسه غلامرضا فعال، رییس هیات مدیره سندیکای آسانسور شعبه اصفهان با توضیح نحوه کار سامانه آسانه – سامانه ثبت فروش آسانسور- گفت: استفاده از این نرم افزار برای اعضاء سندیکا، رایگان است.وی اهداف اجرایی شدن این طرح را صدور کد رهگیری به منظور نظارت دقیق بر فروش آسانسور، جلوگیری از تخلف مهر فروشی و فعالیت افراد غیر مجاز، اعتلای ارزش پروانه طراحی و مونتاژ، تحکیم جایگاه شرکت های دارای پروانه تحت عنوان شرکت های محاسب و طراح آسانسور، ارتقاء فرهنگ کسب و کار و ایجاد حس اطمینان و اعتبار در ارایه خدمات تخصصی شرکت های دارای پروانه و... عنوان کرد.  مرتضی طباطبایی فر، نایب رییس اول این سندیکا نیز با بیان اینکه اهداف اصلی اجرایی شدن طرح مذکور یکسان سازی قرارداد شرکت های آسانسور و جلوگیری از مهر فروشی است، برلزوم توجه به سطح دسترسی به اطلاعات شرکت ها از طریق این سامانه و قیمت گذاری مطلوب تاکید کرد. در ادامه حسن عبادت، نایب رییس دوم سندیکای آسانسورو پله برقی شعیه اصفهان  نیزبا بیان اینکه ایجاد پدیده مهر فروشی و تخلفات دیگربه دلیل عدم حمایت سازمان صنعت، معدن و تجارت از فعالان این حرفه است، گفت: متاسفانه سرازیر شدن شعبات دیگر به استان اصفهان فعالیت شرکت های دارای پروانه طراحی و مونتاژ را که حدود 120 شرکت می باشند، با مشکل مواجه ساخته و این در حالی است که بالغ بر 150 شرکت بدون پروانه نیز بصورت حقیقی و حقوقی در استان در حال کار بوده و مشکلاتی را برای شرکت های آسانسور دارای پروانه ایجاد کرده اند. وی در ادامه تاکید نمود: پیگیری خواسته های یک سندیکا بدون حمایت اعضاء آن به ثمر نخواهد نشست این در حالی است که فعالیت های انفرادی نیز مثمر ثمر نخواهد بود. رمضانی، نماینده کارگزاری بیمه در سندیکای آسانسور و پله برقی اصفهان نیز با تاکید بر لزوم  داشتن بیمه نامه مطلوب برای شرکت های آسانسوری، هدف از ورود شرکت بیمه در سندیکا را ارایه مشاوره و اصلاح بیمه نامه بیان کرد. وی افزود: شرکت های آسانسور باید حافظ جان افراد باشند وبا عقد یک بیمه نامه مطلوب که بر روی بند بند قراردادهای آن به صورت کارشناسی و تخصصی کار شده می توان آرامش را برای کارفرمایان و شرکت ها به ارمغان آورد. 
 
آلبوم تصاویر B-53-4-1396