تاریخ : سه شنبه 2 خرداد 1396
کد 1394

سيد عبدالوهاب سهل‌آبادي درآيين افتتاحیه نهمين نمایشگاه گردشگري: شرکت های هواپیمایی برتر دنيا را به اصفهان مي آوريم

ریيس اتاق بازرگاني اصفهان تصريح كرد:وفاق بین اتاق بازرگاني، شورای شهر، شهرداری و استانداری اصفهان باعث رخدادهاي بسیار مبارکي برای توسعه گردشگري شهر و استان اصفهان خواهد شد
ریيس اتاق بازرگاني اصفهان تصريح كرد:وفاق بین اتاق بازرگاني، شورای شهر، شهرداری و استانداری اصفهان باعث رخدادهاي بسیار مبارکي برای توسعه گردشگري شهر و استان اصفهان خواهد شد.
به گزارش روابط عمومی اتاق بازرگانی اصفهان،سيد عبدالوهاب سهل‌آبادي در آيين افتتاحیه نهمين نمایشگاه گردشگري كه باحضور استاندار اصفهان، مديران استاني و اتاق هاي بازرگاني استان هاي اصفهان، يزد و شيراز و جمعي از فعالان صنعت گردشگري برگزار گرديد،گفت: خوشحالم در جمع كساني هستم که با عشق و علاقه قلبي به رونق صنعت گردشگری همت گماشته و بدون چشم داشت برای توسعه آن تلاش می‌کنند.
وي افزود: ما در اتاق بازرگانی حس کردیم باید به کمک شما بياييم زيرا بخش خصوصی به اين باور رسيده است كه به توسعه صنعت گردشگری همت کند.بر اساس همين باور مثلث طلایی گردشگری اصفهان،فارس و یزد  تشکیل شد و خوشبختانه استانداری و سازمان میراث فرهنگی و صنايع گردشگري سه استان  نيز ضمن همكاري با بخش خصوصي ، تمام توان خود را براي تشكيل اين مثلث به كار گرفته اند.
وي با اشاره به سخنان رییس جمهور مبني بر نیاز اصفهان به یک فرودگاه توسعه‌یافته ادامه داد: ما پیگیر حضور شرکت های هواپیمایی برتر دنيا در اصفهان هستيم و علاوه بر اين در بخش حمل و نقل ريلي، تسریع در اجرای قطار سریع‌السیر اصفهان - تهران از خواسته هاي اصلي مردم اصفهان است.
سهل‌آبادي ادامه داد: معتقديم اصفهان به هتل‌های بیشتری نیاز دارد اما متاسفانه در خصوص ساخت هتل هاي مناسب هنوز مشکل داريم.ما می‌دانیم که ساخت هتل کار دولت نیست اما فراهم كردن اين زير ساخت مهم توسعه گردشگري نيازمندهمراهی دولت و سازمان‌های مربوطه است و امیدوارم دستگاه‌های دولتی توجه ویژه‌ اي به موضوع ساخت هتل داشته باشند.
سهل‌آبادي با تشريح اقدام‌هاي اتاق بازرگاني اصفهان در برگزاري همایش‌های گردشگری و برندسازي اصفهان گفت: اتاق بازرگانی اصفهان شورای عالی برند را به ریاست استاندار اصفهان تشکیل داد و خوشبختانه در اين دوره، برند اصفهان به تصويب رسيد و به زودی از آن رونمایی خواهدشد.
وي در پايان بر ادامه تلاش‌هاي اتاق بازرگانی برای توسعه گردشگری استان تاكيد كرد و گفت: مطمئن هستیم وفاق بین اتاق بازرگاني، شورای شهر، شهرداری و استانداری باعث رخدادهاي بسیار مبارکي برای توسعه گردشگري شهر و استان اصفهان خواهد داشت.