تاریخ : يکشنبه 22 اسفند 1395
کد 1309

ایرج سلطانی، عضو هیات علمی دانشگاه آزاد در کارگاه آموزشی مدیریت منابع انسانی: 13 درصد کشورهای دنیا 79 درصد ثروت موجود در جهان را در اختیار دارند

ایرج سلطانی، عضو هیات علمی دانشگاه آزاد در کارگاه آموزشی مدیریت منابع انسانی ضمن بیان اینکه 13 درصد کشورهای دنیا 79 درصد ثروت موجود در جهان را در اختیار دارند گفت: 67 درصد از این میزان ثروت حاصل فکر و طراحی انسانها است.
ایرج سلطانی، عضو هیات علمی دانشگاه آزاد در کارگاه آموزشی مدیریت منابع انسانی ضمن بیان اینکه 13 درصد کشورهای دنیا 79 درصد ثروت موجود در جهان را در اختیار دارند گفت: 67 درصد از این میزان ثروت حاصل فکر و طراحی انسانها است. وی افزود:بر این اساس مدیریت منابع انسانی از سایر مدیریت ها پیچیده تر می باشد. این مدرس دانشگاه تصریح نمود: یکی از ابعاد توسعه یافتگی مدیریت منابع انسانی بوده و لازم است در حوزه مدیریت سرمایه انسانی تبحر پیدا کرده و حرفه ای عمل کنیم. سلطانی وظیفه مدیریت منابع انسانی را اصلاح ساختار ذهنی عنوان نموده و تصریح کرد: از آنجا که پس از اصلاح ذهن رفتار و عمل انسان ها اصلاح خواهد شد، اهمیت مدیریت منابع انسانی موضوعی واضح است. وی گفت: مدیریت سرمایه انسانی منجر به توسعه ذهن و در نهایت پایداری سازمان ها خواهد شد. این عضو هیات علمی دانشگاه دلیل بازدهی پایین و نامطلوب کارکنان یک سازمان را ناشی از مواردی چون عدم اطلاع آنها از اینکه وظیفه انجام چه کاری را دارند، نداشتن توان و استعداد لازم، بی انگیزگی آنها و نداشتن قوه تشخیص و عدم کنترل بر جنبه های کلیدی عملکرد بیان نمود. سلطانی در ادامه با تاکید بر اهمیت داشتن قدرت تشخیص گفت: مدیریت منابع انسانی به منظور افزایش بهره وری بوده و در نهایت به پایداری سازمان منجر می شود. وی تصریح نمود: لازمه رسیدن به یهره وری پایدار توانمندسازی افراد سازمان است. مدرس کارگاه مدیریت منابع انسانی دارا بودن دانش مفید، مهارت، تجربه و قابلیت را از جمله ویژگی های افراد توانمند بیان کرد. وی ضمن بیان اینکه یکی از راه های تقویت اراده قوی داشتن تمرکز و خودباوری است، افزود: آغاز تمرکزاز ذهن بوده و زمانی که بر امری متمرکز می شوید راه حل آنرا خواهید یافت. 
آلبوم تصاویر B15-12-95