تاریخ : يکشنبه 1 اسفند 1395
کد 1260

با حضور هیات تجاری بوسنی و هرزگوین در اتاق بازرگانی اصفهان ؛ بررسی فرصت های تجاری و سرمایه گذاری اصفهان و کانتون توزلا بوسنی و هرزگوین

هیات تجاری کشور بوسنی و هرزگوین به ریاست شهردار اولوو با حضور در اتاق بازرگانی اصفهان با همتایان اصفهانی دیدار و گفتگو کردند .
هیات تجاری کشور بوسنی و  هرزگوین به ریاست شهردار  اولوو با حضور در  اتاق بازرگانی اصفهان با همتایان اصفهانی دیدار و گفتگو کردند .
 به گزارش روابط عمومی اتاق بازرگانی اصفهان،  جمال مماگیچ شهردار اولوو از استان کانتون توزلا در این نشست گفت: هدف از سفر به ایران بویژه به استان اصفهان تسهیل مراودات اقتصادی میان ایران و بوسنی به صورت استان با استان است .
وی افزود: توزلا به عنوان سومین شهر پرجمعیت بوسنی است و با داشتن ظرفیت  و توانمندی های موجود می توان  مناسبات با ایران را در بخش اقتصادی توسعه بخشد.
مماگیچ  افزود: هیات بوسنیایی  از تجار و بازرگانان سرشناس شهرهای گراچانیسا، الوو و تشانی هستند  که در بخش های پلاستیک،گالوانیزه ،خودرو،نساجی ،محصولات نفتی،حمل و نقل ،ساختمان ،صنعت چوب مشغول فعالیت اند.
سید کمال سهل آبادی مشاور بین الملل اتاق بازرگانی اصفهان در نشست بررسی فرصت های تجاری و سرمایه گذاری  اصفهان و بوسنی هرزگوین گفت:استان اصفهان به عنوان صنعتی ترین استان کشور آماده همکاری نزدیک تجاری و سرمایه گذاری با استان کانتون توزلاست . 
در پایان این نشست فعالان اقتصادی استان کانتون توزلا بوسنی و هرزگوین و استان اصفهان به مذاکره پرداختند.
 استان کانتون توزلا  سومین استان پرجمعیت بوسنی و هرزگوین و قطب صنعتی این کشور به شمار می‌آید . 
 
آلبوم تصاویر 2141-11-95