تاریخ : يکشنبه 26 بهمن 1393
کد 125

همایش آموزش سامانه الکترونیکی ثبت شرکتها در اتاق اصفهان برگزار شد

همایش آموزش سامانه الکترونیکی ثبت شرکتها با حضور مدیرکل ثبت شرکتها استان اصفهان و جمعی از فعالان اقتصادی در سالن همایش های بین المللی اتاق اصفهان برگزار شد.

همایش آموزش سامانه الکترونیکی ثبت شرکتها با حضور  مدیرکل ثبت شرکتها  استان اصفهان و جمعی از فعالان اقتصادی در سالن همایش های بین المللی اتاق اصفهان برگزار شد.

«اصغر شیخیان» مدیرکل اداره ثبت شرکتها و موسسات غیر تجاری استان اصفهان در این همایش گفت:از بهمن 92 سامانه الکترونیکی ثبت شرکتها در استان اصفهان راه اندازی  شد و کلیه مراجعه کنندگان می توانند از این سامانه برای ثبت با اعمال تغییرات در شرکت و موسسات خود استفاده کنند.

وی از ایجاد بانک اطلاعاتی در این سامانه با هدف کوتاه شدن زمان در استعلام سایر دستگاها و نهادها  از اداره کل ثبت شرکتها خبر داد و گفت:کلیه دفاتر رسمی ،ارگان های دولتی و بانکها و برخی سازمان های بین المللی به این سامانه متصل شده اند.

وی افزود:با راه اندازی کامل این سامانه کلیه مراحل ثبت و تغییرات شرکتها به صورت الکترونیکی انجام می شود.

شیخیان افزود:کلیه فعالان اقتصادی با مراجعه به سایت www.irsherkat.ssaa.ir  می توانند از خدمات این سامانه استفاده کنند.

«کامران پورجوهری»رییس مرکز داوری اتاق اصفهان در این همایش گفت:بر اساس مصوبات شورای گفتگو و کمیته حمایت قضایی از سرمایه گذاری استان اصفهان مقرر شد که فعالین اقتصادی با وظایف و مسوولیت شرکتها در قوانین وجود جاری آشنا شوند. 

وی برگزاری دوره آموزشی کوتاه مدت برای مدیران عامل و اعضای هیات مدیره که خواستار تاسیس  شرکت  می باشند را یکی از مصوبات این کمیته برشمرد و گفت:هدف از این دوره آشنایی با مسایل و مشکلات تاسیس و فعالیت شرکتهاست تا فعالان اقتصادی در مسیر فعالیت خود با مشکل روبرو نشوند.

وی تبادل نظر فعالان اقتصادی  با  کارشناسان اداره کل ثبت شرکتها  در موضوع فعالیت های یک شرکت اقتصاد را از دیگر اهداف برگزاری این همایش عنوان کرد.

آلبوم تصاویر همایش ثبت