تاریخ : دوشنبه 29 آذر 1395
کد 1169

رئيس اتاق بازرگاني اصفهان در همايش چتر همكاري تاكيد كرد: بي‌مهري دولت‌ها در حق اصفهان

معاون ریيس جمهور و ریيس سازمان حفاظت محيط زيست كه در راس هياتي براي بررسي مسايل زيستي محيطي اصفهان به اين استان سفر كرده است با شركت در «همايش چتر همكاري» كميسيون مسووليت‌هاي اجتماعي اتاق بازرگاني، صنايع، معادن و كشاورزي اصفهان، از نزديك به تبادل نظر با بازرگانان و صنعتگران پرداخت
معاون ریيس جمهور و ریيس سازمان حفاظت محيط زيست كه در راس هياتي براي بررسي مسايل زيستي محيطي اصفهان به اين استان سفر كرده است با شركت در «همايش چتر همكاري» كميسيون مسووليت‌هاي اجتماعي اتاق بازرگاني، صنايع، معادن و كشاورزي اصفهان، از نزديك به تبادل نظر با بازرگانان و صنعتگران پرداخت .
 در اين نشست كه صدها تن از توليدكنندگان و تجار اصفهان حضور داشتند ،رئيس اتاق بازرگاني اصفهان حضور زنان توان‌مند ايراني در صحنه‌هاي مديريت اجرايي ملي و استاني را يكي از موفقيت‌هاي نظام جمهوري اسلامي دانست و از آن به عنوان پاسخ مناسب در برابر تبليغات سوء خارج كشور عليه حقوق زنان ايراني نام برد.
سيد عبدالوهاب سهل‌آبادي؛ اصفهان را استان بزرگ، مهم و محروم عنوان كرد و گفت: سال‌هاست در انتظار قطره‌اي آب در زاينده‌رود هستيم و اين در حالي است كه طبيعت با اصفهان قهر نكرده است. اصفهان مورد بي‌مهري دولت‌ها قرار گرفت.
رئيس اتاق بازرگاني اصفهان افزود: ما شاهد روي كار آمد دولتي‌هايي بوديم كه براي مصلحت‌انديشي استاني و يا منفعت‌طلبي‌هاي سياسي، ضمن بر هم زدن تمركز مديريت آب در فلات مركزي، باعث از دست رفتن رودخانه زاينده‌رود و تالاب گاوخوني شدند و امروز مردم از دولت تدبير و اميد انتظار دارند در مدت باقي مانده حق استان اصفهان را احيا كند.
سهل‌آبادي خطاب به دكتر ابتكار گفت: مشكل آب اصقهان از احياي زاينده‌رود و يا تامين نياز كشاورزان گذشته است و نگرانيم در آينده مشكل تامين آب شرب در اصفهان به وجودآيد.
وي با استناد به ديدگاه كارشناسان محيط زيست  مبني بر آثار تخريبي زيان‌آور زيست‌محيطي تالاب ملي گاوخوني، پرسيد: دولت براي محيط زيست اصفهان چه برنامه‌اي در دستور كار دارد؟
رئيس خانه صنعت، معدن و تجارت ايران افزود: همه تقصيرها را نبايد به گردن نزولات آسماني گذاشت، برداشت‌هاي غير اصولي و غير مجاز از زاينده‌رود عامل اصلي نابودي  اكوسيستم  زيست محيطي اين استان است.

 
آلبوم تصاویر 2049-9-95