تاریخ : يکشنبه 28 آذر 1395
کد 1164

مدیر شعبه مالاتیا موسیاد ترکیه : آماده همکاری نزدیک با شرکت های استان اصفهان هستیم

مدیر شعبه مالاتیا هولدینگ موسیاد ترکیه از آمادگی این هولدینگ برای همکاری نزدیک با بنگاههای اقتصادی استان اصفهان خبر داد.
مدیر شعبه مالاتیا هولدینگ موسیاد ترکیه از آمادگی این هولدینگ برای همکاری نزدیک با بنگاههای اقتصادی استان اصفهان خبر داد.
به گزارش روابط عمومی اتاق بازرگانی اصفهان ،محمت بالین (Mehmet Balin) در دیدار با جمعی از فعالان اقتصادی استان و اعضای هیات نمایندگان اتاق بازرگانی اصفهان  هدف از سفرش به اصفهان را بررسی موقعیت و فرصت های تجاری بین ترکیه و اصفهان برشمرد  و گفت:استان اصفهان دارای ظرفیت بسیاری در تولید کالا و خدمات است و می توان از این ظرفیت برای توسعه همکاری های اقتصادی و سرمایه گذار بین هولدینگ موسیاد و شرکت های استان اصفهان استفاده کرد.
وی تصریح کرد:هولدینگ اقتصادی موسیاد در سال 1990 از سرمایه گذاران و کارفرمایان در زمینه های مختلف از جمله صنایع غذایی ،گردشگری ،کشاورزی و دامداری ،پوشاک،سنگ ،چوب،پی وی سی و صنعت ساختمان تشکیل شده است.  
وی افزود: موسیاد در  81 شهر شعبه دارد و 170 شعبه در کشورهای مختلف دارد و هدف این شرکت پشتیبانی از اعضای هولدینگ است تا بتوانند در کشورهای مختلف به راحتی فعالیت کنند .
محسن پورسینا عضو هیات رییسه اتاق بازرگانی اصفهان در این جلسه با اشاره به روابط نزدیک تجاری بین ایران و ترکیه گفت:نقاط مشترک بسیاری بین دو کشور وجود دارد که مهم ترین آن اسلامی بودن و همسایه بودن است .
وی اصفهن و استانبول را نمادهای تمدن ایران و ترکیه برشمرد و گفت:خواهرخواندگی اصفهان و استانبول می تواند در روابط اقتصادی دو شهر نقش مهمی را ایفا کند.
محمدرضا رجالی عضو هیات نمایندگان اتاق بازرگانی اصفهان در این جلسه با اشاره به ظرفیت تجاری دو کشور ایران و ترکیه گفت: پتروشیمی ،فولاد و صنعت ساختمان سه زمینه  اقتصادی  برای توسعه روابط بین اصفهان و ترکیه است.
وی تصریح کرد:در دوران پساتحریم ،ایران موانع پیش روی تجارت با سایر کشورها بویژه در بخش بانکی را برداشته است و امیدواریم روابط بانکی بین دو کشور ایران و ترکیه به حالت عادی باز گردد.
رجالی ، اصفهان را  یکی از بهترین فرصت های گردشگری ایران برشمرد و گفت:سرمایه گذاران ترکیه می توانند در بخش زیرساخت های گردشگری این شهر سرمایه گذاری کنند.
وی با اشاره به معافیت عوارض هتل سازی در اصفهان گفت:شهرداری برای ساخت هتل در اصفهان طی سه سال عوارض دریافت نمی کند . 
 
آلبوم تصاویر 2045-9-95