تاریخ : شنبه 20 آذر 1395
کد 1141

سهل‌آبادي در ديدار ریيس كنفدراسيون كارفرمايان شركت‌هاي كوچك ومتوسط پاريس خواستار شد؛ ارتباط موثر شركت‌هاي كوچك و متوسط اصفهان و پاريس

سهل‌آبادي در ديدار ریيس كنفدراسيون كارفرمايان شركت‌هاي كوچك ومتوسط پاريس خواستار شد؛ ارتباط موثر شركت‌هاي كوچك و متوسط اصفهان و پاريس

در نشست اتاق بازرگاني اصفهان و كنفدراسيون شركت‌هاي كوچك ومتوسط پاريس اعلام شد: مشكل انتقال پول بين ايران و فرانسه حل شده است
در نشست اتاق بازرگاني اصفهان و كنفدراسيون شركت‌هاي كوچك ومتوسط پاريس اعلام شد: مشكل انتقال پول بين ايران و فرانسه حل شده است.
هيات اعزامي اتاق بازرگاني، صنايع، معادن و كشاورزي اصفهان در نمايشگاه ميدست فرانسه به سرپرستي ریيس اتاق بازرگاني با ریيس كنفدراسيون شركت‌هاي كوچك ومتوسط پاريس ديدار و گفت و گو كرد.
در اين ديدارسيد عبدالوهاب سهل‌آبادي ریيس خانه صنعت، معدن و تجارت ايران از استان اصفهان به عنوان اولين استان صنعتي ايران نام برد و با اشاره به آمادگي اتاق بازرگاني اصفهان براي افزايش مناسبات به ويژه در راستاي مزيت‌ها و ظرفيت‌هاي صنعتي گفت: ما به دنبال ارتباط موثر بين واحدهاي كوچك و متوسط دو كشور هستيم.
نايب ریيس كانون عالي كارفرمايان ايران ازاعضاي كارفرمايان صنايع كوچك و متوسط فرانسه دعوت كرد براي ادامه مذاكرات به اصفهان سفر كنند.
علي صفر نوراله مشاور سرمایه گذاری اتاق بازرگاني اصفهان با تشريح فعاليت‌هاي spx اصفهان هدف از قرارداد اتاق اصفهان با يونيدو را ارتباط واحدهاي پيمانكاري كوچك و متوسط استان اصفهان با بخش هاي بين‌المللي به منظور جذب سرمايه‌گذاري خارجي، انتقال تكنولوژي و عقد قراردادهاي پيمانكاري خارج از كشور عنوان كرد.
وي ارتباط spx اتاق اصفهان با كنفدراسيون كارفرمايان فرانسه رانيز سازنده توصيف كرد.
در ادامه اين نشست سیدرسول رنجبران از اعضاي هيات نمايندگان اتاق اصفهان گفت: بخش‌هاي اقتصادي فارغ از بحث هاي سياسي بايستي بتوانند با يكديگر مراودات اقتصادي داشته باشند كه اين موضوع در عرصه سياسي نيز موثر خواهد بود.
اين استاد دانشگاه بيان داشت: بايستي با انعقاد يك پروتكل مشترك به صورت برنامه ريزي شده و منظم به سمت افزايش ارتباطات اقتصادي قدم برداريم.
همچنين كرشلي ریيس كنفدراسيون كارفرمايان شركت‌هاي كوچك ومتوسط (cgpme) پاريس ضمن معرفي پتانسيل هاي اين كنفدراسيون از سفر قبلي به ايران و ديدار از تهران و شيراز سخن گفت و مشكل انتقال پول و تحريم‌هاي امريكا را از عوامل مهم كارا نبودن مناسبات اقتصادي دو طرف معرفي نمود.
اخلاقي وابسته اقتصادي سفارت ايران در فرانسه نيز در اين نشست گفت: مشكل انتقال پول تقريبا حل شده است و بانك‌هاي سپه، ملي، تجارت، صادرات در پاريس شعبه دارند.
در پايان اين نشست مقرر شد ظرف شش ماه آينده نمايندگان اين كنفدراسيون در اصفهان حضور يابند.
گفتني است كنفدراسيون كارفرمايان صنايع كوچك و متوسط (cgpme) از سال ١٩٤٧ ميلادي در كشور فرانسه تشكيل گرديده و در حال حاضر حدود سيصد هزار عضو دارد.