تاریخ : يکشنبه 30 آبان 1395
کد 1110

اعضای هیات مدیره انجمن صنایع بازیافت فلزی استان اصفهان انتخاب شدند

اعضای هیات مدیره انجمن صنایع بازیافت فلزی استان اصفهان انتخاب شدند

جلسه مجمع عمومی موسسین انجمن صنایع بازیافت فلزی استان اصفهان با حضور نمایندگان اتاق بازرگانی ایران و 17 نفر از اعضای این انجمن در اتاق بازرگانی اصفهان برگزار شد.
جلسه مجمع عمومی موسسین انجمن صنایع بازیافت فلزی استان اصفهان با حضور نمایندگان اتاق بازرگانی ایران و 17 نفر از اعضای  این انجمن در اتاق بازرگانی اصفهان برگزار شد.
به گزارش روابط عمومی اتاق بازرگانی اصفهان در این جلسه که به منظور بررسی و تصویب اساسنامه، انتخاب اعضای  اصلی و علی البدل هیات مدیره و بازرسان تشکیل شد،
 حسین رفعتی نماینده معاونت تشکل های اتاق ایران گفت: در چند سال گذشته  فعالیت های زیادی به منظور تشکیل انجمن صنعت بازیافت فلزی اصفهان انجام شده و نهایتا با صدور موافقت نامه اصولی و رعایت تشریفات قانونی مقرر شد اساسنامه این انجمن تصویب و اعضای  هیات مدیره آن انتخاب شوند.
وی در ادامه ضمن معرفی اتاق بازرگانی ایران  تصریح کرد: اتاق ایران از چندین تشکل ملی و 34 اتاق استانی تشکیل شده است و نمایندگان تشکل های مختلف  هیات نمایندگان اتاق ایران را تشکیل می دهند.
 رفعتی افزود: وظیفه اتاق ایران  به عنوان پارلمان بخش خصوصی  ارایه مشاوره در سه قوه می باشد و موضوعاتی که در بخش های اقتصادی کشور مطرح می شود، دراتاق بازرگانی بازبینی و راهکار و پیشنهاد لازم ارایه می شود و هر آیین نامه دولتی که به اتاق ارجاع داده شود با توجه به دیدگاه های فعالان اتاق بازرگانی، این دیدگاه ها  اصلاح و به دولت ارایه خواهد شد.
نماینده معاونت تشکل های اتاق ایران در ادامه گفت: اتاق بازرگانی در بیش از 180 شورا، کارگروه و مرکز تصمیم گیری دارای کرسی است و این کرسی ها به افراد، تشکل ها و زیر مجموعه های اتاق بازرگانی تعلق می گیرد.
رفعتی با تاکید بر نزدیکی هر چه بیشتر انجمن به اتاق بازرگانی گفت: این نزدیکی موجب افزایش قدرت تشکل شده و افراد می توانند معضل بنگاه خود را با توجه به ظرفیت ها و فرصت هایی که در اتاق بازرگانی وجود دارد، حل نمایند.
وی به اعضای  انجمن صنعت بازیافت توصیه کرد: از اتاق بازرگانی به عنوان یک تریبون و میانبری برای رسیدن به اهداف تشکل خود، استفاده کنند.
 حمید رضا ملکی، عضو کمیته بازیافت اتاق بازرگانی اصفهان نیز گفت: چهار سال است که موضوع تشکیل انجمن بازیافت فلزات اصفهان در اتاق بازرگانی پیگیری می شود و تشکیل اتحادیه صنایع بازیافت، به دلیل اینکه در بازیافت فلزی، متولی وجود نداشت و ساماندهی لازم نیز صورت نگرفته بود، به تعویق افتاد.
وی افزود: در نهایت با تلاش های صورت گرفته، موفق به اخذ موافقت نامه تشکیل انجمن بازیافت فلز در استان اصفهان شدیم.
در ادامه جلسه ، رسول طغانیان به عنوان رییس جلسه، محمد صادق دانشمند ناظر اول، هوشنگ خدادادیان ناظر دوم و بهنام شیرازی به عنوان منشی جلسه انتخاب شدند و در نهایت حمید رضا ملکی با 14 رای، رضا بصیری با 13 رای، خیراله سلیمیان با 11رای، محمد اکلیلی با 9رای و علی تیموری نیز با 9 رای به عنوان عضو اصلی هیات مدیره ، محسن تمیزی فر عضو علی البدل دوم و علی جعفری عضو علی البدل اول همچنین حمید رضا فتاحی به عنوان بازرس اصلی و یحیی توکلی به عنوان بازرس علی البدل انتخاب شدند و روزنامه اصفهان امروز نیز به عنوان روزنامه کثیر الانتشار معرفی گردید. 
 
آلبوم تصاویر 1393-8-95