تاریخ : چهارشنبه 26 آبان 1395
کد 1101

معاون ایالت لامبوردیا ایتالیا در اتاق بازرگانی اصفهان : تقویت روابط اقتصادی میلان و اصفهان با تاکید بر سرمایه گذاری مشترک

معاون ایالت لامبوردیا ایتالیا در اتاق بازرگانی اصفهان : تقویت روابط اقتصادی میلان و اصفهان با تاکید بر سرمایه گذاری مشترک

معاون ایالت لامبوردیا ایتالیا گفت: روابط اقتصادی میلان (مرکز ایالت) و اصفهان می تواند با سرمایه گذاری مشترک وارد مرحله ی جدیدی شود.
معاون ایالت لامبوردیا ایتالیا گفت: روابط اقتصادی میلان (مرکز ایالت) و اصفهان می تواند با  سرمایه گذاری مشترک وارد مرحله ی جدیدی شود.
به گزارش روابط عمومی اتاق بازرگانی اصفهان، فابریزو سالا (Fabrizo Sala) در دیدار با عضو هیات رییسه اتاق بازرگانی اصفهان تصریح کرد: ایالت لامبوردیا علاقه مند به سرمایه گذاری در ایران بویژه در استان اصفهان است و اتاق های بازرگانی دو طرف می توانند نقش مهمی در برقراری  روابط  اقتصادی در بخش های مختلف ایفا کنند .
وی مهمترین مساله پیش روی تجارت ایران و ایتالیا راعدم امکان قطعی گشایش اعتبارات اسنادی (LC) و  ارتباطات بانکی برشمرد و گفت: با براشتن تحریم های بانکی علیه ایران فرصت مناسب برای برقرار شدن روابط بانکی و تجاری ایجاد شده است و باید  این روابط تقویت شود .
وی تصریح کرد: در ایالت لامبوردیا از هر 11 نفر یک نفر واحد تولیدی دارید و اغلب مردم این استان در صنایع کوچک و متوسط مشغول  فعالیت اند و تمایل دارند که در فعالیت بنگاههای خود با  همتایان در سایر کشورها مشارکت کنند .  
قاسم علی جباری عضو هیات رییسه اتاق بازرگانی اصفهان در این دیدار خواستار برقراری خط پروازی مستقیم بین اصفهان و میلان شد و گفت: افزایش 70 درصدی گردشگران خارجی به اصفهان پس از برجام گویای نیاز به توسعه زیرساخت های گردشگری است و سرمایه گذاران ایتالیایی می توانند ورود به صنعت گردشگری به ویژه هتل سازی در اصفهان را مورد نظر قرار دهند .
وی خواستار همکاری نزدیک  بین خودروسازان ایتالیایی با قطعه سازان استان اصفهان شد و گفت: استان اصفهان صنعتی ترین استان ایران است و در زمینه قطعات خودرو دستاوردهای قابل توجهی دارد که  می تواند روابط نزدیکی با خودرو سازان ایتالیایی ایجاد کند.وی تورم یک رقمی ایران و کاهش نرخ سود بانکی را فرصت مناسبی برای حضور سرمایه گذاران خارجی در ایران برشمرد و گفت: فرصت های سرمایه گذاری استان اصفهان در قالب 143 طرح تدوین شده است و امیدواریم سرمایه گذاران ایتالیایی از این طرح ها استقبال کنند.
 
آلبوم تصاویر 1988-8-95