تاریخ : دوشنبه 3 آبان 1395
کد 1069

درنشست شورای سیاست گذاری دفتر توسعه سرمایه گذاری و فناوری اصفهان (ITDO) عنوان شد؛ سومین رویداد باشگاه سرمایه گذاری اواخر آبان همزمان با هفته جهانی کارآفرینی در اصفهان برگزار می شود

درنشست شورای سیاست گذاری دفتر توسعه سرمایه گذاری و فناوری اصفهان (ITDO) عنوان شد؛ سومین رویداد باشگاه سرمایه گذاری اواخر آبان همزمان با هفته جهانی کارآفرینی در اصفهان برگزار می شود

چهل و دومین نشست شورای سیاست گذاری دفتر توسعه سرمایه گذاری و فناوری (ITDO) اتاق بازرگانی اصفهان برگزار شد.

چهل و دومین نشست شورای سیاست گذاری  دفتر توسعه سرمایه گذاری و فناوری (ITDO) اتاق بازرگانی اصفهان برگزار شد.

 به گزارش روابط عمومی اتاق بازرگانی اصفهان در این نشست  موضوعاتی از قبیل تصویب چگونگی و زمان برگزاری سومین رویداد باشگاه سرمایه گذاری، ارایه مدل سرمایه گذاری پیشنهادی توسط یکی از اعضای شورا و انتخاب چهار طرح برای ارایه در سومین جلسه باشگاه سرمایه گذاری مطرح شد.

در این نشست کورش خسروی عضو شورای سیاست گذاری  دفتر توسعه سرمایه گذاری و فناوری (ITDO) اتاق بازرگانی اصفهان در این جلسه گفت: در مواردی که سرمایه گذار قصد ایجاد تعامل با یک شرکت را دارد  ممکن است تمایلی به خرید سهام و ورود در مالکیت شرکت نداشته باشد بلکه خواستار توسعه بازار و تجارت محصولات این شرکت با برند خود  است .

وی افزود: در مدل جدید سرمایه گذاری  چالش قیمت گذاری تکنولوژی مطرح نبوده بلکه  برای سرمایه گذار و سرمایه پذیر فعالیتی کم ریسک  جذاب تر  است .

خسروی با تشریح مراحل ارایه این مدل جدید برای جذب سرمایه گذار در  ITDO گفت:عنوان طرح پیشنهادی، مشخصات فرد یا شرکت پیشنهاد کننده به همراه فرد ارایه دهنده، معرفی محصول یا خدمات جایگزین، کلیات فناوری ضمن عنوان دلایل انتخاب راهکار برگزیده از دید طراح، فرایندهای اساسی تبدیل داده ها ، حجم و ظرفیت بازار، سهم متصور از بازار، تحلیل رقبا و مزیت های رقابتی، بیشینه حاشیه سود پیشنهادی، حجم معاملات، نحوه تحویل، معرفی تیم یا شرکت و نهایتا مدل مشارکت حایز اهمیت است . 

وی تصریح کرد: امروزه با حجم زیادی از تولید کننده هایی مواجه هستیم که برای فروش محصولات خود نیازمند بازاریابی و بازارسازی هستند، با این وجود لازم است تعداد و ظرفیت کسانی که دارای پتانسیل بازرگانی به ویژه برای فروش محصولات نو هستند، مشخص شود.

خسوری از برگزاری  سومین رویداد باشگاه سرمایه گذاری  درهفته آخر آبان ماه مصادف با هفته جهانی کارآفرینی اصفهان خبر داد و گفت: در این رویداد چندین طرح سرمایه گذاری که مراحل اولیه طرح تجاری را تایید شده به سرمایه گذاران معرفی می شود.

در ادامه پویان رحیمی، مسوول واحد ITDO ضمن بیان مشکلات دوره های گذشته رویداد باشگاه سرمایه گذاری، به ارایه طرح هایی که در جلسات شورای سیاستگذاری مطرح شده بود پرداخت و از میان آنها چهار طرح برای ارایه در سومین جلسه باشگاه سرمایه گذاری، توسط اعضا انتخاب شد.

مجتبی متقی  عضو شورای سیاستگذاری این کمیسیون ضمن بیان این که بر اساس تفاهم نامه ای که با فرابورس ایران امضا شده، مقرر گردید افرادی که در استان اصفهان خواستار استفاده از خدمات فرابورس  هستند از کانال اتاق بازرگانی اصفهان معرفی شوند، افزود: بررسی و ارزش گذاری بازار دارایی فکری نیز بر عهده اتاق بازرگانی اصفهان گذاشته شده و در کارگروهی که در این اتاق ایجاد شده از شهرک علمی تحقیقاتی نیز در کنار پارک پردیس استفاده خواهد شد. وی نحوه  تامین مالی شرکت های کوچک و متوسط، تدوین الگوریتم ارزش گذاری و ارایه راهکارهای تامین مالی از طریق ابزارهای نوین را از جمله اقدامات کارگروه بازار سرمایه عنوان کرد. 

آلبوم تصاویر 1964-7-95