تاریخ : دوشنبه 26 مهر 1395
کد 1060

معاون شورای توسعه تجارت خارجی شن ژن چین : همکاری شن ژن و اصفهان در زمینه انتقال ، بازیافت و تصفیه آب

معاون شورای توسعه تجارت خارجی شن ژن چین : همکاری شن ژن و اصفهان در زمینه انتقال ، بازیافت و تصفیه آب

معاون شورای توسعه تجارت خارجی استان شن ژن چین گفت: شن ژن آماده همکاری با استان اصفهان در زمینه انتقال و تصفیه آب و فاضلاب و بازیافت آب است.

معاون شورای توسعه تجارت خارجی استان  شن ژن چین گفت: شن ژن آماده همکاری با استان اصفهان در زمینه انتقال و تصفیه آب و فاضلاب و  بازیافت آب است.

به گزارش روابط عمومی اتاق بازرگانی اصفهان ، کوی آی لینگ (Qui Ai ling)  که به همراه مدیر سیاست گذاری  و قانون گذاری و مدیر یک شرکت نرم افزاری شن ژن به اصفهان سفر کرده بود با عضو هیات رییسه اتاق بازرگانی اصفهان دیدار و گفتگو کرد.

وی هدف از سفر به ایران و به خصوص  اصفهان را امکان سنجی برقراری ارتباط تجاری و سرمایه گذاری مشترک بین شن ژن و  اصفهان خبر داد و گفت: اصفهان به عنوان یک قطب صنعتی ایران شناخته می شود و می تواند همکاری نزدیکی با استان شن ژن داشته باشد.

وی تصریح کرد: تولید ناخالص داخلی شن ژن در سال 2015 حدود 270 میلیارد دلار است و درآمد سرانه این استان 20 هزار دلار به ازای هر نفر است .

لینگ با اشاره به مشکلات کم آبی در استان اصفهان گفت: شن ژن می تواند در زمینه  اجرای طرح های انتقال آب ،تصفیه آب و بازیافت آبهای هرز  همکاری نزدیکی با استان اصفهان داشته باشد.

وی با توجه به تولید موبایل و تبلت در استان شن ژن گفت:شن ژن و اصفهان می توانند در تولید وسایل الکترونیکی و هوشمند همکاری مشترک بویژه برای دانش آموزان داشته باشند.

قاسم علی جباری عضو هیات رییسه اتاق بازرگانی اصفهان در این دیدار با برشمردن توانمندی های اقتصادی استان اصفهان گفت:استان اصفهان در جذب سرمایه گذاری در بخش گردشگری  دارای مزیت هایی است و سرمایه گذاران چینی می توانند از این فرصت استفاده کنند.وی ایران را مرکز بازار 400 میلیون نفری مصرف کننده دانست و گفت:ایران در مرکز کشورهای آسیای میانه و CIS قرار دارد که می تواند برای بازرگانان چینی فرصت مناسبی باشد.وی پیشنهاد ایجاد پایگاه همکاری بین شن ژن چین در اصفهان شد و گفت:ایجاد یک شهرک صنعتی با هدف تولیدات مشترک  می تواند همکاری های اقتصادی بین دو استان را افزایش دهد.

آلبوم تصاویر 1954-7-95