تاریخ : چهارشنبه 14 مهر 1395
کد 1037

بازدید بانوان فعال اقتصادی مشهد و اصفهان از یک کارخانه بسته بندی

بازدید بانوان فعال اقتصادی مشهد و اصفهان از یک کارخانه بسته بندی

ﮔروهی از ﺑﺎﻧوان ﻓﻌﺎل اﻗﺗﺻﺎدی اﺗﺎق ﺑﺎزرﮔﺎﻧﯽ ﻣﺷهد و اﺻفهان از ﮐﺎرﺧﺎنه ﺑﺳته ﺑﻧدی اﺻﻔهان ﻣﻘدم ﺑﺎزدﯾد کردند .

ﮔروهی  از ﺑﺎﻧوان ﻓﻌﺎل اﻗﺗﺻﺎدی اﺗﺎق ﺑﺎزرﮔﺎﻧﯽ ﻣﺷهد و اﺻفهان  از ﮐﺎرﺧﺎنه ﺑﺳته  ﺑﻧدی اﺻﻔهان  ﻣﻘدم ﺑﺎزدﯾد کردند .

 اﯾن ﺑﺎزدﯾد که به همت  ﻣﻌﺎوﻧت اﻣور ﺑﺎﻧوان اﺗﺎق اﺻﻔهان ﺑرﮔزار ﮔردﯾد به  ﻣﻧظور به  اﺷﺗراک ﮔذاﺷﺗن اﯾده های  ﻧو در ﺣوزه ﻓﻌﺎﻟﯾت های اﻗﺗﺻﺎدی به  وﯾژه در زﻣﯾنه  ﺑﺳته  ﺑﻧدی ﻣﺣﺻوﻻت و ﺗوﻟﯾدات داﺧﻠﯽ ﺷرﮐت اﺻﻔهان  ﻣﻘدم  ﺑﺣث و ﺗﺑﺎدل ﻧظر ﺻورت ﭘذﯾرﻓت .

اصغر اﺧوان ﻣﻘدم ﻣدﯾرعامل ﺻﻧﺎﯾﻊ ﺗوﻟﯾدی اﺻﻔهﺎن ﻣﻘدم در اﯾن ﺧﺻوص ﮔﻔت: این  ﮐﺎرﺧﺎنه  در ﺳﺎل 1370 در ﺷهرک صنعتی ﻣﺑﺎرکه  اﺻﻔهان  ﺗﺎﺳﯾس و ﻓﻌﺎﻟﯾت ﺧود را در زﻣﯾنه ﺗوﻟﯾد ﭘﻼﺳﺗﯾﮏ و ﭼﺎپ و ﺑﺳته  ﺑﻧدی ﻣﺣﺻوﻻت ﻣﺗﻧوع در ﮐﺎرﺧﺎنه های  ﺧود به ﻋﻧوان ﺑرﺗرﯾن ﮐﺎرﺧﺎنه  ﺑﺳته  ﺑﻧدی در ﮐﺷور آﻏاز کرد .

وی تصریح کرد:ﮐﺎرﺧﺎنه  ﺑﺳته  ﺑﻧدی اﺻﻔهان  ﻣﻘدم طﯽ ﺳﺎﻟﯾﺎن ﮔذﺷته  ﺑﺎ بهره  ﮔﯾری از روش های  بهبود ﻣﺳﺗﻣرو ﺗوجه  وﯾژه به  اﻟزاﻣﺎت ﻣورد ﻧظر در سال 1389   از طرف وزارت ﮐﺎر و اﻣور اﺟﺗﻣﺎﻋﯽ به  ﻋﻧوان ﮐﺎر آﻓرﯾن ﺑرﺗر اﻧﺗﺧﺎب ﺷد.

وی افزود:هر ﻓرد ﻓﻌﺎل اﻗﺗﺻﺎدی ﺧود را  ﺑﺎﯾد ﺑﺎﻣواﻧﻊ و ﻣﺷﮑﻼت ﺑﺎزار ﮐﺎر آﻣﺎده و ﺑﺎ ﺗﺟربه  وارد اﯾن ﻣﺣﯾط ﺷود.

اﺻﻐر اخوان ﻣﻘدم ﮔﻔت : این شرکت در ﺑﯾش از 300 ﻧﻣﺎﯾﺷﮕﺎه داخلی و 100 نمایگاه بین المللی  ﺷرﮐت ﮐرد که از هر  ﮐدام اﯾده های ﻣﺗﻔﺎوﺗﯽ ﮔرﻓته شده و در اﯾن زﻣﯾنه  آﻣﺎدﮔﯽ ﺧود را ﺑرای ارایه  ھر ﮔونه  ﻣﺷﺎوره ﺑرای ﻋﻼقه  ﻣﻧدان به اﯾن ﺻﻧﻌت اﻋﻼم ﮐرد.

گفتنی است اﯾن ﻧﺷﺳت ﺑﺎ ﻣﺣورﯾت دﺳت ﯾﺎﺑﯽ ﺑه  هم گراﯾﯽﺟﻣﻌﯽ در زﻣﯾنه  ﺗوﻟﯾد، ارایه  اﯾده و ﮐﺎرآﻓرﯾﻧﯽ و بهره ﮔﯾری از ﺗﺟرﺑﯾﺎت ﻣوﻓﻖ ﺑرادران ﻣﻘدم در زﻣﯾنه  ﺗوﻟﯾداﺗﺷﺎن از ﺳوی ﻣﻌﺎوﻧت اﻣور ﺑﺎﻧوان اﺗﺎق ﺑﺎزرﮔﺎﻧﯽ اﺻﻔهان ﺑرﮔزار ﮔردﯾد.

 

آلبوم تصاویر 1939-7-95