تاریخ : يکشنبه 11 مهر 1395
کد 1031

سهل آبادی در دیدار با هیات تجاری برادنبورگ آلمان: ظرفیت تولید مشترک بین برادنبورگ و اصفهان در زمینه های مختلف صنعتی وجود دارد

سهل آبادی در دیدار با هیات تجاری برادنبورگ آلمان: ظرفیت تولید مشترک بین برادنبورگ و اصفهان در زمینه های مختلف صنعتی وجود دارد

رییس اتاق بازرگانی اصفهان از آمادگی این اتاق برای برقراری ارتباط بین سرمایه گذاران آلمانی با فعالان اقتصادی استان اصفهان خبر داد و گفت: ظرفیت تولید مشترک بین شرکت های برادنبورگ و استان اصفهان در زمینه های مختلف صنعتی،معدنی و کشاورزی وجود دارد .

رییس اتاق بازرگانی اصفهان  از آمادگی این اتاق  برای برقراری ارتباط بین سرمایه گذاران آلمانی با فعالان اقتصادی استان اصفهان  خبر داد و گفت: ظرفیت تولید مشترک بین شرکت های برادنبورگ  و استان اصفهان  در زمینه های مختلف صنعتی،معدنی  و کشاورزی  وجود دارد .

به گزارش روابط عمومی اتاق بازرگانی اصفهان،سید عبدالوهاب سهل آبادی در دیدار با هیات تجاری برادنبورگ آلمان با اشاره به اینکه استان اصفهان صنعتی ترین استان ایران است و از این ظرفیت می تواند برای توسعه روابط صنعتی بین دو کشور ایران و آلمان استفاده کرد .

وی اصفهان را قطب نساجی،فولاد،صنایع شیمیایی،سنگ های تزیینی برشمرد و گفت:بسیاری از واحدهای تولیدی استان اصفهان همکاری نزدیکی  با شرکت های آلمانی دارند و امیدواریم در دوران پساتحریم این روابط تقویت شود .

سهل آبادی در بخش از سخنان خود با اشاره به تحریم های اقتصادی علیه ایران گفت:صنعت گران ایرانی در  این سالها معطل سایر کشور ها برای انتقال تکنولوژی نماندند و با خلاقیت و نوآوری تلاش کردند نیازهای داخلی کشور را در دوران تحریم تامین کنند.

سهل آبادی خاطر نشان کرد:واحدهای تولیدی استان اصفهان ظرفیت توسعه و برقراری روابط بین المللی را دارند و این مهم نیاز به همکاری شرکت های خارجی بویژه شرکت های سرمایه گذاری آلمانی است که با انتقال تکنولوژی از پتانسیل واحدهای اصفهان استفاده کنند .

سباستین ساول Sebastian Saule     مدیر دپارتمان توسعه اقتصادی برادنبورگ آلمان  در این دیدار با اشاره به تحریم های اقتصادی ایران طی سال های گذشته گفت:آلمان شرقی و غربی بیش از 28 سال توسط یک دیوار از هم جدا شدند ولی پس از برداشتن این دیوار پیشرفت صنعتی آلمان رشد قابل توجهی داشت.

وی تصریح کرد:ایالت براندنبورگ در خاور کشور آلمان واقع شده و یکی از ایالت‌های جدید آلمان است که پس از اتحاد سال ۱۹۹۰ دو آلمان، تشکیل شد.

وی اضافه کرد:صنایع فلزسازی، شیمیایی و فناوری هوایی به‌طور سنتی  مهم‌ترین منابع اقتصادی در این ایالت  بوده است. شاخه‌های فناوری مدرن تولید انرژی و بیوتکنیک نیز در چند دهه اخیر اهمیت ویژه‌ای یافته است.

ساول تاکید کرد:استان برادنبورگ می تواند در زمینه تولید فلزات ،صنایع شیمیایی و تولید مواد پلاستیک هماری نزدیکی با استان اصفهان برقرار کنند . 

آلبوم تصاویر 1935-7-95