تاریخ : يکشنبه 4 مهر 1395
کد 1020

سهل آبادی در مراسم تکریم و معارفه مدیر کل تعاون،کار و رفاه اجتماعی استان اصفهان در شرایط بحرانی جامعه کار و تولید مسوولین توجه ویژه ایی به این بخش داشته باشند

سهل آبادی در مراسم تکریم و معارفه مدیر کل تعاون،کار و رفاه اجتماعی استان اصفهان در شرایط بحرانی جامعه کار و تولید مسوولین توجه ویژه ایی به این بخش داشته باشند

رییس اتاق بازرگانی اصفهان گفت: در شرایط بحرانی جامعه کار و تولید مسوولین توجه ویژه ایی به این بخش داشته باشند.

رییس اتاق بازرگانی اصفهان گفت: در شرایط بحرانی جامعه  کار و تولید مسوولین توجه ویژه ایی به این بخش داشته باشند. 

 به گزارش روابط عمومی اتاق بازرگانی اصفهان ،سید عبدالوهاب سهل آبادی در آیین تکریم و معارفه مدیر کل تعاون،کار و رفاه اجتماعی استان اصفهان در سالن اجتماعات این اداره کل با اشاره به اشتغال  یک میلیون کارگر در استان اصفهان و شرایط بحرانی کنونی واحدهای تولیدی گفت: برای این استان باید تصمیم ویژه  و خاص اتخاذ کرد زیرا بیکاری بخشی از این جامعه  لطمات سنگینی به استان وارد می سازد.

وی با بیان این پرسش که چه تعداد از کارگران امنیت  شغلی دارند و چه تعداد از کارفرماها حقوق کارگران خود را نمی توانند بدهند،افزود:کمبود نقدینگی در کنار رکود اقتصادی شرایط سختی برای واحدهای تولیدی و مدیران ان ایجاد کرده است .

سهل آبادی با اشاره به افزایش  هزینه های زندگی کارگران و نامتناسب  بودن با درآمد آنها گفت: انتظار جامعه کار و تولید از دولت حمایت از کارفرما و کارگر در شرایط کنونی است.

وی با تقدیر از فعالیت های پنج ساله قادری مدیر کل پیشین تعاون،کار و رفاه اجتماعی استان اصفهان گفت:جلوگیری از بحران های کارگری و برگزاری دوره های  آموزشی برای کارگران و کارفرماها از جمله فعالیت های  قابل توجه آقای قادری بود.

سهل آبادی ضمن قدردانی از انتخاب نیرومند معاون پیشین اداره کل کار به سمت سرپرستی گفت:انتخاب یک مدیر کل از بدنه کارشناسی این اداره نقش مهمی در بررسی مسایل و مشکلات جامعه کار و تولید استان دارد .

 گفتنی است در این مراسم از فعالیت پنج ساله محمد علی قادری قدردانی  و محسن  نیرومند به عنوان سرپرست جدید این اداره معرفی  شد. 

آلبوم تصاویر 1924-6-95