تاریخ : يکشنبه 19 آذر 1396
کد 1704

سی و هفتمین جلسه هم اندیشی تولیدکنندگان میلگرد برگزار شد؛

خوروش:کاهش تعرفه مواد اولیه راهگشای صادرات محصولات نهایی از کشور خواهد بود

سی و هفتمین جلسه هم اندیشی تولیدکنندگان میلگرد پس از حدود ٢ماه وقفه برگزار شد و نوردکاران ضمن اعلام رضايت از کاهش تعرفه شمش، بر اجرای استاندارد شمش و نظام ممیزی و ارتقای کیفیت تاکید کردند.
احمد خوروش، عضو هیات مدیره انجمن تولیدکنندگان فولاد ایران در حاشيه اين نشست در گفت و گو با  سايت چيلانضمن اشاره به وقفه طولانی در برقراری جلسات هم اندیشی گفت: جلسه امروز نتایج خوبی در برداشت که یکی از مهم ترین آنها انسجام در بین نوردکاران بود. همچنین حضور ريیس انجمن فولاد در این جلسه از دیگر اتفاقات خوب آن بود و قرار شد از این پس حمایت بیشتری از این جلسات صورت گیرد.
رييس كميسيون معادن اتاق بازرگاني اصفهان اضافه کرد: در این نشست در خصوص مشکلات ناشی از شمش های بی کیفیت صحبت شد و نوردکاران بر اجرای سریع تر استاندارد شمش و نظام رتبه بندی واحدها تاکید کردند تا در آینده شاهد نتایج مثبتی در این زمینه باشیم.
عضو هیات مدیره انجمن فولاد درباره کاهش تعرفه های فولاد نیز اظهار داشت: حاضرین در جلسه امروز رسته نورد دیدگاه مثبتی نسبت به این تعدیل تعرفه ها داشتند چراکه این تصمیم مسیر را برای صادرات محصولات نهایی هموار می کند و هرچه صادرات محصولات نهایی توسعه پیدا کند، قطعا اشتغال بیشتری در کشور ایجاد خواهد شد.
وی تصریح کرد: این تعدیل تعرفه ها،راهگشای صادرات محصولات نهایی از کشور خواهد بود کما اینکه در سایر کشورها هم همين رويه حاكم است.اکنون که نرخ ارز و قیمت های جهانی به وضعیت مناسب تری رسیده این تعدیل مطلوب تر به نظر مي رسد.