تاریخ : سه شنبه 2 آبان 1396
کد 1636

به همت شورای عالی بانوان اتاق بازرگانی اصفهان برگزار شد:

در چهارمین جلسه کمیته علم و فناوری استفاده از نیروی انسانی و دانش به عنوان مهمترین محورهای این کمیته اشاره شدند.
چهارمین جلسه کمیته علم و فناوری با حضور دکتر خیام نکویی مدیر کل بررسی و ارزیابی علم و فناوری ستاد نقشه جامع علمی ورئیس شورای عالی بانوان ، مشاورین شورا، خانم دکتر آذری  مدیر آموزشگاه  قلم سفید و جمعی از بانوان عضو شورای عالی در سالن جلسات اتاق بازرگانی اصفهان برگزار شد.
ریاست شورای عالی بانوان اتاق بازرگانی اصفهان نیز دراین جلسه مطرح کرد: شورای عالی بانوان در خصوص توانمند سازی بانوان نزدیک به ۱۰ سال است که فعالیت میکند، در این دوره نیز با همان هدف تعالی بانوان و استفاده از پتانسیل‌هایی که در حوزه بانوان وجود دارد به کار خود ادامه داده است.
اخوان افزود: در نمایشگاه جیتکس دبی به نکته های جالبی دست یافتیم، این نمایشگاه برای کسانی که در حوزه علم و فناوری فعال هستند می توانست بسیار جالب توجه باشد و برای آنها ایده هایی برای ورود به بازار علم و فناوری به ارمغان بیاورد که عملی شود و جنبه های ریالی هم پیدا کنند که در نهایت به درآمدزایی و ثروت آفرینی برسد.
اخوان با بیان اینکه دوبی چیزی جز نفت نداشته و حتی برای خود خاک می خرد، گفت: البته قابل ذکر است که دوبی در حال تلاش برای رسیدن به فناوری های به روز دنیاست و امیدواریم که کشور ما با وجود پتانسیل های بسیار بالا یی که داردبتواند موفق تر عمل نماید.
دکتر خیام نکویی مدیرکل بررسی و ارزیابی علم و فناوری ستاد نقشه جامع علمی وفناوری در این جلسه اظهار داشت: برگزاری چنین جلساتی با تبادل اطلاعات و تجربیات می توانند برای علاقه مندان به این حوزه بسیار مثمر ثمر باشد و میتواند بینش در حوزه ی علم و فناوری ایجاد کند که باعث بروز بصیرت خواهد شد.
نکویی اذعان داشت :در حوزه علم و فناوری باید در تمامی حوزه‌ها به تجربیات کافی رسید تا بتوانیم  برای تحقق اهداف کشور گامی بلند برداریم. ایشان در سخنانش از مثال های عینی استفاده کرد و فرمود برای شروع هر کاری در این حوزه از سه ضلع یک مثلث استفاده کرد (تولید کنندگان – دانشگاهیان تولید کنندگان علم – مدیران ) از نکاتی که جناب دکتر به آن اشاره کرد بازدیدهایی که در این کمیته میتواند به اعضای آن کمک کند تا اطلاعات دقیق و به روزی در این حوزه بدست آورند. ایشان نیز به هوشیاری و تلاش جوانان ما در ایران اشاره کرد و بیان کرد که توجه به حوزه ی علم و فناوری اولین دستاوردش  اقتدار ملی و دومین دست آورد آن افزایش سطح رفاه می باشد .
شورای عالی بانوان با برگزاری این جلسه بار دیگر زنان ودختران فعال شهر را با مسیری روشن از موفقیت آشنا کرد و با اعلام پشتیبانی از آنان ،گامی دیگر در راستای تعالی زنان برداشت.
 
آلبوم تصاویر w-7-1396