تاریخ : شنبه 17 تير 1396
کد 1447

به همت شورای عالی جوانان ؛ آغاز سومین دوره بازرگانان کوچک در اتاق بازرگانی اصفهان

سومین دوره بازرگانان کوچک به همت شورای عالی جوانان اتاق بازرگانی اصفهان در دو رده سنی 6 تا 18 سال و در قالب سه گروه آغاز به کرد.
سومین دوره بازرگانان کوچک به همت شورای عالی جوانان اتاق بازرگانی اصفهان در دو رده سنی 6 تا 18 سال  و در قالب  سه گروه آغاز به کرد.
به گزارش روابط عمومی اتاق بازرگانی اصفهان ،امیر کشانی رییس شورای عالی جوانان اتاق بازرگان اصفهان در آیین آغاز به کار این دوره گفت:دوره آموزشی بازرگانان کوچک باهدف  آشنایی کودکان و نوجوانان با  مفاهیم اقتصادی و کارآفرینی و آموزش بازرگانی در اتاق بازرگانی اصفهان برگزار می‌شود.
 وی آموزش را زیربنای هر توسعه دانست و گفت:برای تقویت بخش بازرگانی و کارآفرینی استان اصفهان باید از دوران کودکی بر روی نیروی انسانی  سرمایه‌گذاری کرد.
کشانی  اضافه کرد: 80 کودک و نوجوان در دو رده سنی 6 تا 13 و  14 تا 18  در قالب سه گروه پس از مصاحبه و  گفتگو در این  دوره سازمان‌دهی شدند.
ماهین نقوی مدیر برگزاری سومین دوره بازرگانان کوچک در این مراسم گفت:در این دوره کارآفرینی و کسب کار ،اخلاق کسب‌وکار و کار تیمی ، بازی کسب‌وکار ، خلاقیت و حل مساله  و هوش مالی به کودکان و نوجوانان شرکت‌کننده آموزش داده می‌شود.
وی اظهار داشت:در بخش کارآفرینی و کسب کار مفاهیم کارآفرینی ،اهمیت و ضرورت ،تست کارآفرینی،انواع کسب‌وکار،اجزای برنامه کسب‌وکار و بوم مدل کسب‌وکار به شرکت‌کنندگان آموزش داده می‌شود.
وی افزود: در بخش اخلاق کسب‌وکار و کار تیمی موضوعات تفاوت تیم و گروه ،مدیریت گروهی،آینده‌پژوهی شغلی و بوم کار تیمی ارایه می‌شود.
نقوی خاطرنشان کرد: در بخش بازی کسب‌وکار موضوعاتی از قبیل شناخت نقاط قوت وضعف،تقویت هوش هیجانی،پرورش روابط بین فردی،مسئولیت‌پذیری اجتماعی و عزت‌نفس و اعتمادبه‌نفس آموزش داده می‌شود.
وی اضافه کرد: در بخش خلاقیت و حل مساله مفاهیم و ضرورت خلاقیت ،ابتکار،نوآوری،منابع و موانع خلاقیت،تکنیک های خلاقیت و حل مسئله و آشنایی با اختراعات برتر جهان و در بخش هوش مالی مفاهیم اولیه بانکداری ،اجزا هوش مالی،تقویت و افزایش هوش مالی و آشنایی با مفاهیم بازاریابی به شرکت‌کنندگان ارایه می‌شود.
 
آلبوم تصاویر 3062-4-1396