تاریخ : يکشنبه 5 مرداد 1399
کد 3174

عزم جدی اتاق بازرگانی اصفهان برای کمک به رفع مشکلات حوزه تامین اجتماعی فعالان اقتصادی

درجلسه وحدت رویه نمایندگان اتاق در هیات های حل اختلاف مالیاتی و تشخیص مطالبات تامین اجتماعی که توسط دبیرخانه نمایندگان اتاق با همکاری کمیسیون بهبود و توسعه محیط کسب وکار برگزار شد، بر عزم جدی اتاق بازرگانی اصفهان برای کمک به رفع مشکلات حوزه تامین اجتماعی فعالان اقتصادی تاکید گردید.
به گزارش روابط عمومی اتاق بازرگانی اصفهان اصغر اخوان مقدم، عضو هیات نمایندگان اتاق بازرگانی اصفهان در ابتدای این جلسه که با حضور اساتید و کارشناسان تامین اجتماعی برگزار شد، هدف از برگزاری این جلسه را بازبینی کارشناسی‌های صورت گرفته در کمیسیون های بیمه بیان و تصریح کرد: در این بازبینی علاوه بر سنجش سطح آگاهی و تخصص کارشناسان، میزان شهامت و توان دفاع از مؤدیان نیز از اهمیت زیادی برخوردار است. 
وی ایجاد سازوکاری برای آموزش نمایندگان کم تجربه در کنار اساتید باتجربه در حوزه تامین اجتماعی و کمک به افزایش سطح آگاهی این افراد را از دیگر اهداف کمیته مالیات، کار و تامین اجتماعی بیان نمود. 
عضو هیات نمایندگان اتاق بازرگانی اصفهان همچنین بر ضرورت مطالعه پرونده مؤدیان پیش از حضور در جلسات توسط نمایندگان تاکید کرد و افزود: ارزیابی عملکرد نمایندگان اتاق در هیات های حل اختلاف مالیاتی و تشخیص مطالبات تامین اجتماعی به‌صورت منظم و مداوم توسط هیات نظارت در افزایش میزان دقت نمایندگان و صدور رأی مناسب برای پرونده ها حایز اهمیت است. 
شایان ذکر است در ادامه جلسه برداشت های متفاوت از قوانین تامین اجتماعی، یکی از مشکلات اساسی فعالان اقتصادی در این حوزه عنوان و همچنین ابراز امیدواری شد که با همت اتاق بازرگانی اصفهان و تعامل اتاق ایران مشکلات مربوط به بخشنامه 3/11 اصلاح و مرتفع شود. 
 
آلبوم تصاویر وحدت رویه تامین اجتماعی