تاریخ : چهارشنبه 29 بهمن 1393
کد 173

نخستین جلسه کمیسیون تجارت وخدمات در دوره هفتم

در نخستین جلسه کمیسیون تجارت و خدمات اتاق بازرگانی اصفهان برنامه ها و اهداف کمیسیون تجارت اتاق اصفهان تدوین شد
در نخستین جلسه کمیسیون تجارت و خدمات اتاق بازرگانی اصفهان برنامه ها و اهداف کمیسیون تجارت اتاق اصفهان تدوین شد

 رییس کمیسیون تجارت اتاق بازرگانی اصفهان گفت: کمیسیون‌های اتاق در دوره جدید هیات نمایندگان باید فعال‌تر و قوی‌تر عمل کنند.

«جعفر ذره بینی » در نخستین جلسه کمیسیون تجارت در دوره هفتم نمایندگان اتاق بازرگانی اصفهان گفت: موضوع مطرح شده در کمیسیون و مصوبات آن توسط یکی از اعضای کمیسیون اتاق اصفهان در اتاق ایران مطرح می شود تا دیدگاهها، نظرات و پیشنهادات اعضا در کمیسیون‌های تخصصی اتاق ایران ارایه شود.
 وی اضافه کرد: کمیسیون تجارت اتاق دارای چهار کمیته تخصصی است که موضوعات مربوطه طی تشکیل جلسه و دعوت از کارشناسان را به بررسی و اطلاع کمیسیون می‌رسانند.
 وی از تصویب بودجه ویژه برای کمیسیون‌های اتاق اصفهان در این دوره خبر داد و گفت: انجام تحقیقات علمی و دعوت از اساتید و کارشناسان از جمله برنامه‌های کمیسیون است که با هزینه اتاق صورت می‌گیرد .
وی تشکیل شورای روسای کمیسیون‌های اتاق اصفهان را گامی ارزنده در هماهنگی و همکاری کمیسیون‌های اتاق برشمرد و گفت: هماهنگی و انضباط بین کمیسیون‌ها می‌تواند اتاق را در رسیدن به اهداف خود یاری رساند .
 وی از تغییر رویکرد کمیسیون‌های اتاق در این دوره خبر داد و گفت: حضور فعالانه اعضای کمیسیون در بررسی مسایل و موانع پیش روی تجارت باعث رونق چرخه اقتصاد در استان خواهد شد.
«مرتضی امین جواهری » عضو کمیسیون تجارت در این جلسه گفت: کمیسیون‌ها به عنوان نهادهای کارشناسی اتاق می‌تواند نقش تاثیرگذار در رفع مسایل و چالش‌های واحدهای تولیدی و صنعتی داشته باشد.
 وی تقویت کمیسیون‌های اتاق را عامل مهم در ارایه دیدگاه های کارشناسی به مسوولین دولتی دانست .   
« مختاری » دیگر عضو کمیسیون در این جلسه گفت: تشکیل کمیسیون حل اختلاف در اتاق در رابطه با حل اختلاف یکی از ضرورت‌هایی است که می‌تواند بسیاری از مسایل بین بخش دولتی و خصوصی را حل و فصل نماید .
«فرهاد رهنما » عضو کمیسیون در این رابطه گفت: کمیسیون حل اختلاف در اتاق می‌تواند بسیاری از مسایل حقوقی واحدهای تولیدی را با استفاده از کارشناسان حل کند .
«رضا خیامیان» عضو کمیسیون اتاق در این جلسه توجه به حوزه تجارت خارجی را از سوی کمیسیون مهم ارزیابی کرد و گفت: پیگیری موضوعاتی از قبیل حضور هیات‌های خارجی اتاق و امور مالی بین المللی می‌تواند تاثیر مثبتی در اقتصاد اعضای اتاق بگذارد .

تصاویری از این جلسه :