تاریخ : سه شنبه 24 بهمن 1396
کد 1824

نشست تورگردانان اروپایی با فعالان گردشگری در اتاق بازرگانی اصفهان برگزار شد

جلسه هماهنگی تعدادی از تورگردانان اروپایی با فعالان گردشگری اصفهان جهت تسهیل در تورهای ورودی به مثلث طلایی ایران در اتاق بازرگانی اصفهان برگزار شد.
محسن یارمحمدیان معاون گردشگری اداره کل میراث فرهنگی،صنایع دستی و گردشگری استان اصفهان در این جلسه گفت:اصفهان جزو 10 شهر برتر دارای آثار تاریخی  است و این جذابیت می تواند گردشگران بسیاری را به خود جذب کند.
وی اصفهان را شهر خلاق صنایع دستی برشمرد و گفت:صنایع دستی  اصفهان یکی از جاذبه های منحصر به فردی این شهر است که می تواند در کنار آثار تاریخی گردشگران را جذب کند.
وی تعداد هتل های استان اصفهان را  104 عدد اعلام کرد و گفت: 89 هتل نیز در دست ساخت است  که طی چند سال آینده به هتل های فعال گردشگری اضافه می شود.
 محمد ابراهیمیان فعال گردشگری و مجری تورهای خارجی  در این جلسه ضمن معرفی توراپراتورهای خارجی گفت: برنامه ریزی تورهای گردشگری در فصل های غیر پیک با اختصاص تسهیلات ویژه می تواند صنعت گرشگردی اصفهان را همواره در تمام سال پویا نگه دارد.
وی بر گسترش برنامه های  تورها در ابعاد مختلف هنری ، طبیعی و اقتصادی تاکید کرد و گفت:برنامه ریزی دقیق برای گردشگران خارجی طی  مدت اقامت در اصفهان می تواند به توسعه صنعت گردشگری این شهر کمک کند.
وی افزود:7 نماینده از تورگردانان کشورهایی فرانسه ، روسیه ، سوییس و اسپانیا  در سفربه اصفهان فرصت های گردشگری این شهر  را درکنار شهرهای یزد و شیراز بررسی کردند.
نماینده تورگردانان اسپانیا در این جلسه گفت: نبود سرویس بهداشتی متناسب با گردشگران ،وجود تبلیغات منفی  سیاسی علیه ایران و عدم آشنایی زنان با فضای فرهنگی ایران  از چالش های تورهای اروپایی برای اعزام به این ایران است .
 
 
آلبوم تصاویر 3232-11-1396