تاریخ : پنجشنبه 27 مهر 1396
کد 1627

در چهاردهمین رویداد در مسیر موفقیت مطرح شد: سهل آبادي: اتاق بازرگاني اصفهان با شعار اتاق برای همه، همه برای نجات اقتصاد، توانست جزء چهار اتاق برتر جهان شناخته شود

مدیران جوان کارآزموده و توانمند در کشورهای توسعه یافته جهان،نه با تماشاگری،بلکه با کُنِشگری به چنین جایگاهی نائل شده اند و زمان آن رسیده كه جوان گرایی منطقی و معقولانه را در بدنه مدیریت کشور لحاظ کنیم.
؛سيد عبدالوهاب سهل‌آبادی در چهاردهمین رویداد در مسیر موفقیت كه در حاشيه چهارمين سمپوزيم جوانان و ثروت‌آفرینی و با حضور اسداله عسگر اولادي برگزار شد با اشاره به حمايت هاي همه جانبه اعضاءو فعالان اقتصادي از هيات نمايندگان اين دوره اتاق بازرگاني اصفهان گفت: اتاق بازرگاني اصفهان با شعار اتاق برای همه،همه برای نجات اقتصاد،توانست جزو چهار اتاق بازرگانی برتر دنیا قرار گيرد و پرچم جمهوری اسلامی ایران را در اجلاس بين المللي اتاق هاي جهان درسیدنی استرالیا به اهتزاز درآورد.
وي افزود:شايد در هيچ يك از دوره هاي گذشته، ارتباط،وفاق و همدلي ميان اعضاي اتاق با اعضاي هيات رييسه و هيات نمايندگان تا اين اندازه نزديك نبوده است و حاصل اين همفكري و فعاليت صادقانه و شبانه روزي، رشد قابل توجه سطح كمي و كيفي برنامه ها و اقدامات انجام شده به قضاوت نهادهاي داخلي و جهاني است.
رییس اتاق بازرگاني اصفهان به موفقیت هاي جوانان اتاق اشاره كرد و افزود: ساماندهي و مديريت هوشمندانه كه از خصوصيات بارز جوانان نخبه ايراني است، در فعاليت هاي شوراي عالي جوانان متبلور شده است و هر چه از عمر اين شورا مي گذرد ظرفيت ها و توان مندي آنان بيشتر به اثبات مي رسد.
وي تاكيد كرد:اگرچه در برخی از حوزه های بسیار حساس که البته نمی توان آن را به تمامی عرصه های مدیریتی تعمیم داد، ضرورت استفاده و بهره گیری از مدیریت کار کشته،کارآزموده و مجرب اجتناب ناپذیر به نظر می رسد،اما علیرغم اهمیت بسیار بالا و غیرقابل انکار عنصر تجربه در عرصه مدیریت،انرژی مضاعف،ذهن خلاق و انگیزه فزاینده مدیر جوان برای پیشرفت و توسعه از موضوعات بسیار حائز اهمیتی است که با تکیه بر آن می توان جوششی اثرگذار در رگ های مدیریتی کشور تزریق کرد. ما معتقديم مدیران جوان کارآزموده و توانمند در کشورهای توسعه یافته جهان،نه با تماشاگری،بلکه با کُنِشگری به چنین جایگاهی نائل شده اند و زمان آن رسیده که با نگاهی ویژه،جوان گرایی منطقی و معقولانه ای را در بدنه مدیریت کشور لحاظ کنیم،امری که بدون تردید با تعریف و طراحی برنامه های مدون و اصولی و آموزش صحیح و کارآمد در سه مقطع کوتاه مدت،میان مدت و بلند مدت می توان به دستاوردهای ارزنده تری در ابعاد و عرصه های گوناگون ملی،کشوری و استانی دست یافت و اتاق بازرگاني اصفهان از دو سال پيش براي تحقق اين منظور جايگاه ويژه اي را به جوانان اختصاص داده است كه ثمرات و نتايج آن در آينده اي نه چندان دور در استان و كشور مشخص خواهد شد.
رييس خانه صنعت، معدن و تجارت ايران در بخش ديگري از سخنان خود به معرفي ميهمان چهاردهمین رویداد در مسير موفقيت پرداخت و گفت: عسگراولادي پیر بزرگ اقتصاد ایران است،ذره‌ای از دارایی‌هايش را با رانت وکار خلاف به دست نیاورده و حتی از گرفتن وام بانکی هم پرهیز  كرده است.
وي افزود: اين شخصيت ارزشمند كه در خانواده اي اصيل و معتقد رشد كرده، در اقتصاد نياز منافع ملي را بر سود شخصي ترجيح داده و همواره مي كوشد تا كالاهاي ايراني را در بازارهاي جهاني به خوبي معرفي و عرضه نمايد.
وي افزود: اوهنوز در سن 84 سالگی، بدون هيچ نياز مادي بیشتر ساعات روز خود را به فعالیت تشكلي يا اقتصادی اختصاص مي دهد تا به رسالت خود در قبال كشور به درستي عمل نموده باشد.
سهل آبادي تاكيد كرد: عسگر اولادي، نمونه بارز يك بازرگان مسلمان است و يقين دارم شنيدن تجربيات و مسير موفقيت اين شخصيت ارزشمند براي جوانان اتاق بازرگاني اصفهان يك فرصت تكرار ناشدني خواهد بود.
آلبوم تصاویر Baz-7009-7-1396