تاریخ : سه شنبه 2 شهريور 1395
کد 963

رییس کمیسیون تشکلها اتاق بازرگانی اصفهان: هر ماه یک کارگاه آموزشی ویژه تشکل های اقتصادی استان در اتاق اصفهان برگزار می شود

رییس کمیسیون تشکلها اتاق بازرگانی اصفهان: هر ماه یک کارگاه آموزشی ویژه تشکل های اقتصادی استان در اتاق اصفهان برگزار می شود

رییس کمیسیون تشکلهای اتاق بازرگانی اصفهان از برگزاری کارگاه آموزشی مذاکره ویژه تشکل ها و همچنین تنظیم تقویم برنامه های آموزشی کمیسیون تا پایان سال خبر داد

رییس کمیسیون تشکلهای اتاق بازرگانی اصفهان از  برگزاری کارگاه آموزشی مذاکره ویژه تشکل ها و همچنین تنظیم تقویم برنامه های آموزشی کمیسیون تا پایان سال خبر داد و گفت: هر  ماه یک کارگاه آموزشی ویژه تشکل ها بصورت رایگان برای تشکل ها برنامه ریزی شده است .

به گزارش روابط عمومی اتاق بازرگانی اصفهان،«محسن پورسینا»در چهارمین جلسه کمیسیون تشکلها اتاق بازرگانی اصفهان  خواستار همکاری هرچه بیشتر اتاق ایران با اتاق اصفهان در زمینه تقویت تشکلهای اقتصادی  شد و گفت:پیشنهاد می شود که  مراحل  ثبت تشکل ها از صفر تا صد در اتاق بازرگانی  انجام شود شاهد تسریع در تشکیل و سازمان دهی تشکلها خواهیم بود.

«حسین رفعتی» مدیر اجرایی معاونت تشکل های اتاق بازرگانی ایران در این جلسه گفت:انتخاب اصفهان به عنوان پایلوت ساماندهی تشکل ها یکی از اقدامات موثر معاونت تشکلها برای ارایه الگو و مدل به سایر اتاق های بازرگانی است .

وی افزود: اتاق بازرگانی بر اساس تکالیف قانونی وظیفه ثبت و ساماندهی تشکل های اقتصای مرتبط با حوزه کسب و کار را بر عهده دارد . وی  سه شرط داشتن پروانه معتبر،داشتن هیات مدیره ذیصلاح و فعال بودن آن تشکل را را برای ثبت در اتاق ایران لازم دانست و گفت: اتاق بازرگانی محل فعالیت تشکل هایی است که اعضای آن عضو اتاق هستند.

 «اباذر براری» کارشناس ارشد معاونت تشکل های اتاق ایران در این جلسه گفت: در  حوزه تشکل گرایی در ابتدای راه هستیم ولی فرصت خوبی برای  بخش خصوصی در شرایط کنونی ایجاد شده است .

وی به راهبرد اتاق بازرگانی ایران برای گسترش تشکل های اقتصادی مطابق با آمایش سرزمینی و پرهیز از تشکل گرایی زاید تاکید کرد و گفت: مقوله آموزش بسیار مورد نیاز است گرچه تاکنون 1500 ساعت آموزشی برای 2000 نفر در سراسر کشور توسط اتاق ایران انجام شده و 3 جلد کتاب در این زمینه تهیه شده ولی بایستی در این زمینه بازهم تلاش مضاعفی انجام شد.

«احمدرضا همتی دبیر اتحادیه تولید کنندگان و  صادر کنندگان محصولات کشاورزی استان اصفهان در این جلسه گفت: اتاق ایران می تواند یک یا دو تشکل را به عنوان پایلوت مورد حمایت قرار دهد تا بتوانند تشکل فعال و توانمند شوند .

سید محسن پورسعید رییس انجمن همگن برق و الکترونیک استان اصفهان در این جلسه گفت: مشارکت اندک اعضا در تشکل ها و پرداخت نکردن حض عضویت از چالش تشکلهای اصفهان است. 

مرتضی امین جواهری رییس کانون مدیران ماشین ساز استان اصفهان در این جلسه گفت:    با توجه به اینکه در اصفهان تشکل های فعال زیادی وجود دارد که سابقه فعالیت دارند و تعداد زیادی از آنها صنفی هستند موقعیت خوبی فراهم شده که تشکل ها جذب اتاق بازرگانی شوند و اتاق ایران بایستی از  این شرایط استفاده کند.

 

آلبوم تصاویر کمیسیون تشکل ها-6-95