تاریخ : دوشنبه 14 دي 1394
کد 538

به همت کمیسیون امور اجتماعی؛ جشن میلاد پیامبر رحمت حضرت محمد(ع) در اتاق بازرگانی اصفهان برگزار شد

جشن میلاد پیامبر رحمت حضرت محمد(ع) با حضور جمعی از اعضای هیات نمایندگان و خانواده اعضا در سالن همایش های بین المللی اتاق اصفهان برگزار شد.

جشن میلاد پیامبر رحمت  حضرت محمد(ع) با حضور  جمعی از اعضای هیات نمایندگان و خانواده اعضا در سالن همایش های بین المللی اتاق اصفهان برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی اتاق اصفهان،«زهرا اخوان نسب»رییس کمیسیون امور اجتماعی اتاق اصفهان در  این مراسم گفت: این کمیسیون تلاش می کند که فضای کسب و کار برای اعضا همراه با  تاثیرگذاری اجتماعی در بخش های مختلف باشد .

وی افزود:بدون توجه به پارامترهای اجتماعی یک منطقه نمی توان انتظار توسعه اقتصادی داشت و در این راستا باید شاخص های اقتصادی همراه با شاخص های اجتماعی رشد کند.

اخوان نسب در بخش دیگری از سخنان خود ضمن تبریک میلاد پیامبر اسلام   (ص) و همچنین میلاد حضرت مسیح(ع) و تبریک سال نو میلادی به ارامنه اصفهان گفت:اصفهان به منزله یک خانواده بزرگ است که ارامنه ان جزو اصلی این خانواده به حساب می آیند.

«سید عبدالوهاب سهل آبادی»رییس اتاق اصفهان در این مراسم گفت:اصفهان شهر مهربانیهاست که در آن صدای اذان در کنار ناقوس کلیساهای ارامنه  و روشنایی آتش آتشکده زرتشتیان شنیده می شود و با همزیستی مسالمت آمیز زندگی بین ادیان الهی در این شهر جریان دارد.

وی تصریح کرد:ارامنه اصفهان همواره نقش بسزایی در صنعت و بویژه خدمات فنی دارند و در این راستا اتاق بازرگانی اصفهان نیز دارای چندین عضو ارمنی است .

وی از آمادگی اتاق بازرگانی جهت  توسعه فعالیت های اقتصادی و بازرگانی ارامنه اصفهان در بازارهای خارجی خبر داد و گفت:اتاق بازرگانی دست های ارامنه را برای توسعه اقتصادی استان به گرمی می فشرد.

«سید رسول رنجبران»عضو هیات نمایندگان اتاق اصفهان در این مراسم مهمترین مساله کشور را اقتصاد دانست و گفت:مهمترین عامل بروز چالش های اجتماعی در شرایط کنونی وجود مشکلات  اقتصادی در جامعه است. 

وی تاکید کرد:برای ساختن یک جامعه پرنشاط نیاز به مجلس  فعال و نمایندگانی خبره داریم تا بتواند در کنار دولت مسایل را با تدبیر برطرف کند .

«علیرضا هزار» استاد روانشناس دانشگاه در این مراسم به مهارت های مورد نیاز زندگی  اشاره کرد و گفت: برای داشتن  سبک زندگی ایده ال باید به مسوولیت های اجتماعی توجه بیشتری کرد.وی افزود:برای داشتن زندگی مطلوب نمی توان به دنیای پیرامون خودمان بی توجه باشیم.در پایان این مراسم از فرزندان ممتاز  اعضای اتاق بازرگانی شرکت کننده تجلیل شد. 


آلبوم تصاویر جشن تولد حضرت رسول-10-94