تاریخ : چهارشنبه 2 خرداد 1397
کد 1955

نوزدهمین دوره باشگاه مدیران و مشاوران در اتاق بازرگانی اصفهان برگزار شد

نوزدهمین دوره باشگاه مدیران و مشاوران در اتاق بازرگانی اصفهان همراه با جلسه تخصصی انتقال تجربه ورشکستگی و رفع بحران آن در اتاق بازرگانی اصفهان برگزار شد .
در این دوره باشگاه ،30 مشاوره  مجرب در قالب 20 میز تخصصی به ارایه مشاوره به مراجعین و شرکت کنندگان در زمینه های فروش،صادرات،بهره وری،تامین مالی،مدیریت مالی،برندینگ و ثبت اختراع،سرمایه گذاری خارجی ،فناوری اطلاعات(کلیه شاخه ها)،روابط عمومی و رسانه ،امور حقوقی و تنظیم قراردادها و تجارت الکترونیک پرداختند.
فعالان اقتصادی و جوانان علاقه مند به فعالیت های اقتصادی با حضور در این باشگاه  با مشاوران در زمینه های مختلف به گفتگو  پرداختند .
سه پیشخوان بازرگانی ،مدیریت و فناوری اطلاعات (ICT)هر یک شامل چهار مشاوره از ابعاد مختلف در این دوره باشگاه به مراجعین خدمات مشاوره ی رایگان  ارایه کردند.
باشگاه مدیران و مشاوران به همت کمیته شبکه سازی متخصین کمیسیون آموزش،پژوهش و توانمندسازی اتاق بازرگانی  اصفهان و با همکاری  شبکه پژوهش و فناوری استان اصفهان  با هدف ارایه خدمات مشاوره به اعضای اتاق بازرگانی ،فعالان اقتصادی و جوانان علاقه مند به فعالیت های اقتصادی راه اندازی شده است
آلبوم تصاویر 4032-2-1397