تاریخ : يکشنبه 16 ارديبهشت 1397
کد 1925

در حاشيه مراسم تقدير از صادر كنندگان نمونه صورت پذيرفت:

رونمايي از بانک جامع اطلاعات فعالان اقتصادي استان اصفهان

به همت كميسيون سياست گذاري و پايش اتاق بازرگاني بانک جامع اطلاعات فعالان اقتصادي استان اصفهان رونمايي شد.
مصطفی رناسی شامگاه شنبه در مراسم تجلیل از صادرکنندگان نمونه استان اصفهان با بیان اینکه تجارت و صادرات نیاز به ثبات اقتصادی دارد، افزود: در قوانینی که از سوی مجلس به تصویب می‌رسد باید نظارت بر اجرا هم مورد تأکید قرار گيرد.
در حاشیه مراسم آیین تجلیل از صادر کنندگان نمونه استان اصفهان که در اتاق بازرگانی اصفهان برگزار گردید بانک اطلاعات اعضای اتاق بازرگانی اصفهان رونمایی گردید.
نايب رييس اتاق بازرگاني اصفهان با اشاره به برنامه هاي كميسيون سياست گذاري و پايش اين اتاق افزود: با توجه به گستردگی فعالیت های اقتصادی در استان اصفهان و ضرورت وجود اطلاعات جامع فعالان اقتصادی برای برقراری ارتباط موثرتر با هیات های تجاری بازدید کننده ، ارائه توانمندی­های موجود به منظور ایجاد رونق اقتصادی و معرفی بنگاه­های تجاری،اتاق بازرگانی برای تهیه بانک اطلاعات اعضای اتاق بازرگانی اصفهان اقدام کرده است.
وی با اشاره به روند تهیه بانک جامع اطلاعات بیان کرد پس از برگزاری جلسات متعدد کارشناسی با حضور نمایندگان ادارات و سازمان های مرتبط و بررسی نیازها و پتانسیل های موجود،  اطلاعات بانک اطلاعات مورد نیاز فعالین اقتصادی تعیین شد، پس از آن با كميسيون سياست گذاري و پايش با هماهنگی ديگر کمیسیون های تخصصی،فرم جمع آوری بانک اطلاعات تهیه و توزیع گردید و اطلاعات اعضای اتاق شامل فعالیت ها، تولیدات و توان مندی ها جمع آوری گردید و همزمان از طریق برگزاری مناقصه  شرکت نرم افزاری توانایی برای تهیه نرم افزار بانک اطلاعات اعضای اتاق انتخاب شد.
رناسی ضمن اشاره به در دسترس بودن و بارگزاری آسان بانک اطلاعات در سایت اتاق از دیگر اعضایی که اطلاعات خود را ارسال نکرده اند دعوت کرد از بانک بازدید کرده و اطلاعات خود را تکمیل نمایند.
نایب رئیس اتاق بازرگانی اصفهان بیان کرد: این اپلیکیشن به صورت دو زبانه و با قابلیت نصب بر روی تلفن همراه در اختیار علاقه مندان قرار گرفته است تا بتواندمطالب مورد نیاز خود از جمله تولیدات و کارخانه‌ها و تجار و برندها را جست‌وجو کنند.
سردبير نشريه اتاق بازرگاني اصفهان در پایان اظهار امیدواری کرد تکمیل این بانک بتواند تاثیر به سزایی در همگرایی فعالان اقتصادی، ایجاد فضای رقابتی و در نهایت بهبود در محیط کسب و کار و رونق فعالیت های اعضا داشته باشد.