تاریخ : شنبه 15 ارديبهشت 1397
کد 1923

در نشست مشترک هیات گردشگری سوچی روسیه با فعالان گردشگری ایران مطرح شد؛

هزینه ویزای ایران و روسیه بالاست/ مشارکت آژانس های مسافرتی در برقراری پرواز مستقیم بین اصفهان و سوچی /

هیات گردشگری شهر سوچی روسیه با فعالان گردشگری ایران در مهمانسرای عباسی اصفهان نشست مشترک برگزار کردند .
علی کرباسی زاده نایب رییس کمیسیون گردشگری اتاق بازرگانی اصفهان در این نشست گفت:ایران و روسیه دارای روابط اقتصادی و سیاسی نزدیکی به هم می باشند که می تواند دربخش گردشگری نیز تقویت شود.
وی اضافه کرد:اصفهان به عنوان نگین گردشگری ایران می تواند با سوچی روسیه همکاری نزدیکی در تبادل گردشگر داشته باشد.
وی خواستار تدوین برنامه مشترک بین دو شهر سوچی و اصفهان در معرفی فرصت های گردشگری  دو طرف شدو گفت:حضور نمایندگان صنعت گردشگری دو طرف در نمایشگاههای اقتصادی می تواند به این مهم کمک کند .
 
هزینه ویزای ایران و  روسیه بالاست
 
الکساندر فرولنکو مشاور شهرداری شهر سوچی در این نشست گفت:تبادل گردشگر بین اصفهان و سوچی می تواند زمینه همکاری مشترک در زمینه های مختلف بین این دوشهر را فراهم کند .
وی با انتقاد هزینه بالای روادید ایران و روسیه گفت:عدد 100 دلار برای صدور رویداد ایران بالاست و به عنوان یکی از موانع پیش روی گردشگری ایران بویژه شهر اصفهان است.
وی برداشتن رویداد بین ایران و روسیه را عامل مهم در توسعه صنعت گردشگری دو کشور عنوان کرد .
مشاورشهردار سوچی خواستار فعال شدن کارت های بانکی نیل روسیه در ایران بویژه در شهر اصفهان شد و گفت:گردشگران روس به جای وجه نقد بتوانند با کارت اعتباری اقدام به خرید کنند.  
 
کاووس مسعودی  نماینده  اتحادیه آژانس داران اصفهان در این نشست گفت: استان اصفهان دارای  250 آژانس مسافرتی است که می تواند با همکاری آژانس های مسافرتی سوچی  زمینه  تبادل تورهای مسافرتی را فراهم کنند.
وی با انتقاد از کارگزاران روسیه در انجام تعهدات به آژانس های ایرانی گفت:برای افزایش تعداد تورها باید تعامل و همکاری دو طرف در ارایه خدمات بهتر افزایش یابد.
وی خواستار مشارکت آژانس های مسافرتی سوچی در برقراری پرواز مستقیم بین اصفهان و سوچی شد و گفت:مشارکت دو طرف می تواند پروازهای منظم و متعدد بین اصفهان و سوچی برقرار کند.
در این نشست مقرر شد که شب ایرانی در وچی با همکاری آژانس های مسافرتی دو طرف و سازمان میراث فرهنگی و گردشگری ایران برگزار شود.
 
آلبوم تصاویر 4020-2-1397