تاریخ : دوشنبه 10 ارديبهشت 1397
کد 1913

رييس اتاق بازرگاني اصفهان؛

با تمام توان از جوانان حمايت مي كنيم

آيين رونمایی از يكي ايده هاي موفق مركز توسعه سرمايه گذاري و فناوري اتاق بازرگاني اصفهان با عنوان شبکه مدیریت کسب و کار نوود برگزار شد.
روابط عمومی اتاق بازرگانی اصفهان در ابتدای این مراسم سید عبدالوهاب سهل آبادی با تاکید بر اینکه در این دوره از فعالیت اتاق بازرگانی اصفهان توجه هر چه بیشتر به جوانان و کمک به رشد و تعالی آنها درراس برنامه ها قرارگرفته است، تشکیل شورای هاي عالی جوانان و بانوان،حمایت از کارآفرینان جوان و استارتاپ های نو پا را از جمله این اقدامات نام برد.
وی افزود: حضور جمعی از استارتاپ های اصفهانی با حمایت اتاق بازرگانی اصفهان در نمایشگاه GITEXدستاوردهای خوبی برای جوانان اصفهانی داشته است و عده ای از آنها موفق به جذب سرمایه گذار خارجی شده اند.
 رییس خانه صنعت، معدن و تجارت ایران با اشاره به  لزوم حمایت مالی و معنوی از کارآفرینان و ایده پردازان جوان کشور از سوی دولت تصریح کرد: متاسفانه در حال حاضر قانونی به منظور حمایت از استارتاپ ها وجود ندارد در صورتیکه حمایت قانونی از این افراد موجب جلب اعتماد اجتماعی از فکر و ایده های نو و جذب سرمایه گذار خواهد شد.
 سهل آبادی افزود: اتاق بازرگانی اصفهان با تمامی توان از جوانان حمایت کرده و از هیچ کوششی در این راه دریغ نخواهد کرد.
 وی فرهنگ سازی برای جلب این اعتماد را نیازمند تدوین برنامه جامع و دقیقی از سوی دولت و بخش خصوصی دانست.
زهرا سعیدی نماینده مردم مبارکه در مجلس شورای اسلامی نیز ضمن تقدیر از خدمات ارزنده اتاق در حوزه جوانان گفت: حمایت مادی و معنوی از جوانان در بحرانی ترین دوران اقتصادی کشور تنها از خدمتگذاران صادق کشور ساخته است و در رونق اقتصادی بسیار موثر خواهد بود.
 وی گفت: نمایندگان مجلس نیز بر لزوم توجه به این امر آگاه بوده و به همین منظور برنامه هایی چون شناسایی نخبگان، جوانان و استارتاپ های تازه کار و  ایجاد بانک اطلاعاتی زنان کارآفرین برنامه ریزی ودر دستور کار قرار گرفته است.
 عضو كميسيون اقتصادي مجلس شوراي اسلامي  ایجاد اعتماد اجتماعی را بزرگ ترین سرمایه کشور دانست و افزود: عملکرد نامطلوب اقلیت مسوولین نباید بر خدمات صادقانه خدمتگزاران دلسوز خدشه وارد کرده و موجب سلب اعتماد به نظام شود. سعیدی تعامل هر چه بیشتر مجلس، قوه قضاییه، دولت و بخش خصوصی را موجب رونق اقتصادی کشور دانست و گفت: کمک به رشد و شکوفایی جوانان و تربیت مدیران لایق جوان و به کارگیری آنها در پست های مدیریتی و اجرایی در حل بحران بیکاری کشور بسیار موثر خواهد بود.
آلبوم تصاویر Baz-10-2-1397