تاریخ : شنبه 1 ارديبهشت 1397
کد 1899

در دیدار مدیر هلدینگ Poctexkom روسیه با فعالان معدنی استان اصفهان مطرح شد؛

همکاری مشترک استان سوردلوفسک روسیه و استان اصفهان در بخش معادن و صنایع فلزی

مدیر عامل هلدینگ Poctexkom روسیه طی نشستی با فعالان معدنی خواستار همکاری مشترک در بخش معادن،صنایع فلزی و صنایع غذایی با استان اصفهان شد.
الکساندر وارسوف در این دیدار گفت: این هلدینگ در استان سوردلوفسک روسیه فعال است و این استان دارای ذخایر معدنی و کارخانه های صنایع معدنی و فلزی است .
وی افزود: دو سال است که گسترش روابط با ایران به صورت استان به استان در دستور کار شرکت راشل کورد قرار گرفته است و استان اصفهان استان هدف این هلدینگ انتخاب شده است.
وی اضافه کرد:این هلدینگ علاوه بر بخش های معدنی در صنایع فلزی ،چوب و مواد غذایی فعال است و آماده همکاری و مشارکت با شرکت های استان اصفهان است.
وی تولید تیتانیوم و نیکل را دو محصول عمده این هلدینگ برشمرد و  تاکید کرد:برای  تولید و توزیع مواد معدنی  از جمله کانی های فلزی می توان همکاری مشترکی با  شرکت های استان اصفهان آغاز کرد .
احمد دادوند عضو کمیسیون معادن و مدیر شرکت سرمایه گذاری تکادو در این دیدار از ظرفیت همکاری شرکت های معدنی استان با هلدینگ «روستک کم» خبر داد و گفت:استان اصفهان 70 درصد فولاد ایران را تولید می کند و جایگاه ویژه ای در صنایع فلزی کشور دارد .
شهریار شعبانی دبیر کمیسیون معادن در این دیدار از آمادگی بخش معادن استان اصفهان برای همکاری با  هلدینگ «روستک کم » خبر داد و گفت:تبادلات تجاری مواد معدنی و مواد فرآوری شده می تواند گام نخست همکاری استان اصفهان و سوردلوفسک باشد.
حسام فرهادی مشاور کمیسیون معادن در این دیدار گفت:استان اصفهان دارای 600 معدنفعال در بخش کانی های فلزی و غیرفلزی است و می تواند با استان سوردلوفسک روسیه در بخش سنگ های تزیینی و مواد اولیه واحدهای تولیدی صنعتی همکاری نزدیکی تعریف کند. 
آلبوم تصاویر 4005-1-1397