تاریخ : دوشنبه 21 اسفند 1396
کد 1864

ششمین همایش ملی تعامل صنعت و دانشگاه مهر 97 در اتاق بازرگانی اصفهان برگزار می شود

رییس کمیسیون آموزش،پژوهش و توانمندسازی اتاق بازرگانی اصفهان گفت: ششمین همایش ملی تعامل صنعت و دانشگاه مهر 97 در اتاق بازرگانی اصفهان برگزار می شود.
امیر کشانی در نشست  کمیته ارتباط صنعت و دانشگاه کمیسیون آموزش با رییس  موسسه آموزشی اتاق بازرگانی ایران تصریح کرد: این همایش با محور صادرات و ثروت آفرینی و با حضور صنعتگران ، فعالان اقتصادی و  استادان و دانشجویان دانشگاه های استان اصفهان برگزار می شود.
وی اضافه کرد:در این همایش نشست های تخصصی همراه با سخنرانی صنعتگران موفق در تعامل صنعت و دانشگاه در راستای محور اصلی همایش صادرات و ثروت آفرینی برپا می شود .
کشانی خاطر نشان کرد:اتاق بازرگانی اصفهان و ایران با همکاری دانشگاه صنعتی اصفهان به عنوان دانشگاه محوری با همکاری سایر دانشگاه های استان این همایش دو روزه را برگزار می کنند.   
حسین میرمحمدصادقی رییس موسسه آموزشی، پژوهشی و دانشگاه علمی کاربردی اتاق بازرگانی ایران در این نشست گفت: همایش ملی تعامل صنعت و دانشگاه تا کنون در اتاق های بازرگانی یزد ،کرمان،البرز،مشهد و خرم آباد برگزار شده است و دوره ششم ان در اصفهان به محوریت اتاق بازرگانی برگزار می شود.
وی اضافه کرد:فراخوان مقاله این همایش فروردین سال آینده اطلاع رسانی می شود و دانشگاهیان وفعالان اقتصادی سراسر کشور می توانند با ارسال مقاله در این همایش شرکت کنند
وی تعامل صنعت و دانشگاه را فرصت مغتنم برای درآمدزایی دانشگاه ها و حل مسایل و مشکلات واحدهای صنعتی برشمرد و گفت: سالانه چند هزار پایان نامه در مقطع کارشناسی ارشد و دکترا دردانشگاه انجام می شود و گره چندانی از مشکلات  صنعت را باز نمی کند .افزایش تعامل صنعت و دانشگاه می تواند این پایان نامه را هدفمند و موثر سازد.
 
آلبوم تصاویر 3252-12-1396