تاریخ : شنبه 19 اسفند 1396
کد 1860

کشانی : دولت از سال 97 هزینه های جاری را کاهش دهد

رییس کمیسیون آموزش ،پژوهش و توانمندسازی اتاق بازرگانی اصفهان با اشاره به افزایش بودجه دولت طی یک دهه گذشته گفت:در سال 1380 کل هزینه دولت 100 هزار میلیارد ریال و در سال 1390 به 780 هزار میلیارد ریال رسید که این نشان از رشد فزاینده بودجه و حجم دولت است .
رییس کمیسیون آموزش ،پژوهش و توانمندسازی اتاق بازرگانی اصفهان با اشاره به افزایش بودجه دولت طی یک دهه  گذشته گفت:در سال 1380 کل هزینه دولت 100 هزار میلیارد ریال و در سال 1390 به 780 هزار میلیارد ریال رسید که این نشان از رشد فزاینده بودجه و حجم دولت است .
امیر کشانی در بیست و نهمین جلسه کمیسیون کمیسیون آموزش،پژوهش و توانمندسازی در سالن اجتماعات اتاق بازرگانی اصفهان تصریح کرد: روند افزایش بودجه جاری دولت هر ساله ادامه دارد و منابع آن عمدتا از محل درآمدهای نفتی و مالیات تامین می شود.
وی اضافه کرد:این در حالیست که درآمد خانوارهای ایرانی در این مدت 6 برابر افزایش یافته است و تورم  هر ساله بیش از درآمد خانوارها افزایش می یابد.
وی خواستار کاهش هزینه جاری دولت در سال های اینده شد و گفت:این گونه هزینه کردن منابع کشور به صلاح جامعه نیست و دولت از سال آینده بایستی هزینه های جاری را کاهش دهد .
کشانی در بخش دیگری از سخنان خود  کسب عنوان نخست اتاق های بازرگانی اصفهان در بین اتاق های بازرگانی سراسر کشور در بخش آموزش گفت:اتاق اصفهان با برگزاری 8 دوره آموزشی در ماه توانسته به عنوان  فعال ترین اتاق بازرگانی در بخش آموزش انتخاب شود.
وی اضافه کرد:نباید به این تعداد دوره های آموزشی اکتفا کرد زیرا اتاق  بازرگانی اتریش روزانه یکصد دوره در زمینه های مختلف را برگزار می کند.
وی از راه اندازی مرکز آموزش اتاق بازرگانی  در سال 97 خبر داد و گفت:این مرکز می تواند نیاز آموزشی واحدهای تولیدی و بنگاه های اقتصادی را بر اساس نیازسنجی برگزار کند.
کوروش خسروی نایب رییس کمیسیون آموزش اتاق بازرگانی اصفهان در این جلسه گفت:کمیسیون آموزش در سال جاری توانست با برگزاری جلسات منظم و هدفمند در بخش آموزش ،پژوهش و توانمندسازی فعالان اقتصادی نقش موثری ایفا کند.
عضو شورای شهر اصفهان از برگزاری موفق هفده دوره باشگاه مشاوران و مدیران استان اصفهان خبر داد و گفت: این باشگاه دارای  40 مشاوره  در 30 حوزه تخصصی ات که با همکاری شبکه پژوهش و فناوری استان اصفهان برگزار می شود . 
آلبوم تصاویر 3248-12-1396