تاریخ : چهارشنبه 16 اسفند 1396
کد 1850

رييس شوراي عالي جوانان اتاق بازرگانی اصفهان مطرح شد ؛

كشاني:ايجاد سامانه "ساخت اصفهان "می تواند تولیدات و خدمات اين استان را به داخل و خارج از کشور معرفی کند.

چهاردهمین نشست دورهمی جوانان اتاق بازرگانی اصفهان با حضور رییس شرکت شهرک های صنعتي برگزار شد.
امیر کشانی رییس شورای عالی جوانان اتاق بازرگانی اصفهان در این نشست گفت:برگزاری این قبیل این نشست ها باعث ارتقاء سطح آگاهي هاي جوانان بازرگان از خدمات سازمان های مرتبط با فعالیت های اقتصادی می شود.
وی خواستار راه اندازی سامانه made in Isfahan  با  هدف معرفی تولیدات شهرک های صنعتی شد و گفت:این سامانه می تواند در گام دوم کلیه تولیدات و خدمات استان را به مشتریان داخلی و خارجی معرفی کند.
 محمد جواد بگی رییس شرکت شهرک های صنعتی استان اصفهان در این نشست گفت:استان اصفهان دارای ٧٨ شهرک ،ناحیه و منطقه صنعتی است که ٨ شهرک به صورت خصوصی اداره می شود.
وی افزود: رویکرد شرکت شهرک ها ارایه تخفیف برای شهرک های کمتر توسعه یافته برای حضور سرمایه گذاران و فعالان اقتصادی است و در برخی از شهرک های صنعتی قیمت زمین تا ٥٠ درصد تخفیف داده می شود.
وی با انتقاد از عملکرد نظام مهندسی ساختمان در سخت گیری براي ساخت واحدهای توليدي در شهرک های صنعتی گفت:برای ساخت ساختمان و سوله های واحدها سخت گیری فراتر از قانون صورت می گیرد که هزینه تمام شده سرمایه گذاران در  شهرکها را افزایش می دهد.
بگی خواستار راه اندازی کمپین حمایت از تولیدات استان اصفهان توسط جوانان اتاق بازرگانی شد و گفت:در این کمپین از کالاهای با کیفیت تولید اصفهان حمایت شود .
بگی از آمادگی شرکت شهرکهای صنعتی استان برای حضور شرکت های مدیریت صادرات در شهرک های صنعتی استان خبر داد و گفت:این شرکت ها می توانند در  کلینیک های مشاوره کسب و کار شهرک های صنعتی مکان رایگان دریافت کنند.
وی همچنین از آمادگی شرکت  شهرک ها برای تامین ٥٠ درصد هزینه حضور در نمایشگاه ها  و بازاریابی تولیدات شهرک های صنعتی استان خبر داد و گفت:  تا سقف ٥ میلیون تومان هزینه سفر فعالان اقتصادی در این پروژه از سوی شرکت پرداخت می شود.
 گفتني است دورهمی عنوان برنامه شورای عالی جوانان اتاق بازرگانی اصفهان با هدف آشنایی جوانان بازرگان با یکدیگر و شناسایی ظرفیت های تولیدی وفرصت های تجاری و سرمایه گذاری است .