تاریخ : شنبه 13 آبان 1396
کد 1664

نایب رییس کمیسیون مسوولیت های اجتماعی اتاق بازرگانی اصفهان :

همگرایی بخش خصوصی و دولتی استان اصفهان در نمایشگاه کیش قابل تمجید بود

نایب رییس کمیسیون مسوولیت های اجتماعی اتاق بازرگانی اصفهان با اشاره به همکاری بخش دولتی و خصوصی استان در تشکیل پاویون اصفهان در نمایشگاه کیش گفت:استان اصفهان تنها استانی بود که به صورت گروهی و منجسم بخش خصوصی را در کنار بخش دولتی در این نمایشگاه همگرا ساخته بود.
نایب رییس کمیسیون مسوولیت های اجتماعی اتاق بازرگانی اصفهان با اشاره به  همکاری بخش دولتی و خصوصی استان در تشکیل پاویون اصفهان در نمایشگاه کیش گفت:استان اصفهان تنها استانی بود که به صورت گروهی و منجسم بخش خصوصی را در کنار بخش دولتی در این نمایشگاه همگرا ساخته بود.
رضا چینی در حاشیه بازدید از نهمین نمایشگاه  فرصت های سرمایه گذاری کشور (کیش اینوکس 2017)  حضور بخشی از زنجیره  شرکت های ساختمانی در پایون اصفهان  نمایشگاه کیش را قابل توجه دانست و گفت:بخش های مختلف صنعت ساختمان از طراحی گرفته تا تولیدکنندگان مصالح و پیمانکاران در این نمایشگاه  توانستند با توانایی و پتاسیل های یکدیگر آشنا شوند .
چینی افزود:همبستگی شرکت های خصوصی شرکت کننده در پاویون اصفهان باعث شد که قراردادهای داخلی بین این شرکت ها در حاشیه نمایشگاه به امضا برسد.
چینی تاکید کرد:صنعت ساختمان استان اصفهان می تواند پروژه های بزرگ داخلی و خارجی را با همکاری و هم افزایی بخش های زیر مجموعه انجام دهد و این نمایشگاه شروعی خوبی برای این هم افزایی بود.
نایب رییس کانون کارفرمایان استان اصفهان به حضور شرکت های تامین کننده مالی در نمایشگاه اشاره کرد و گفت:شرکت های تامین سرمایه برای شرکت های بزرگ با حداقل 20 میلیارد تومان می توانند تامین مالی کنند ولی برای شرکتهای کوچک و متوسط تامین مالی در نظر گرفته نشده است.
وی اظهار امیدواری کرد که تجربه حضور بخش های همگن در نمایشگاه کیش در  زمینه صادرات  نیز تکرار شود و افزود:برای توسعه صادرات غیر نفتی استان اصفهان به هم افزایی و هم گرایی بخش های تجاری  در بازارهای خارجی نیاز داریم.
نایب رییس کمیسیون مسوولیت های اجتماعی اتاق بازرگانی اصفهان به ارزیابی  به نمایشگاه فرصت های سرمایه گذاری حضور سرمایه گذاران خارجی را منوط به برطرف شدن مشکلات سرمایه گذاران داخلی دانست و گفت:در شرایط کنونی که واحدهای تولیدی با رکود دست و پنج نرم می کنند سرمایه گذاران خارجی رغبتی برای حضور و سرمایه گذاری در ایران را ندارند.
نهمین نمایشگاه فرصت های سرمایه گذاری  کشور و چهارمین نمایشگاه بین المللی بورس ،بانک و بیمه در فضایی بالغ بر 21 هزار متر مربع با حضور 260 شرکت کننده داخلی و 60 شرکت خارجی در قالب هیات های بین المللی مشارکت کننده و بازدید کننده از 25 کشور در محل دائمی نمایشگاه های بین المللی کیش برپا شد.استان اصفهان در قالب یک پاویون 300 متری به ارایه فرصت های سرمایه گذاری در بخش های صنعتی،کشاورزی،گردشگری  و خدمات پرداخت .
 
 
آلبوم تصاویر 3154-8-1396