تاریخ : چهارشنبه 10 آبان 1396
کد 1658

جباری در دیدار با مدیرکل بازرگانی سفارت بریتانیا در ایران ؛

توسعه روابط اصفهان و انگلیس با برقراری خط هوایی مستقیم لندن _ اصفهان ،فعال شدن بیمه لویدز و بانک های انگلیسی در پروزه های سرمایه گذاری اصفهان

عضو هیات رییسه اتاق بازرگانی اصفهان گفت: برقراری خط هوایی مستقیم لندن _ اصفهان ،فعال شدن بیمه لویدز و بانک های انگلیسی در پوشش پروژه های سرمایه گذاری استان اصفهان می تواند به توسعه روابط اصفهان و انگلیس در تمامی بخش ها منجر شود.
قاسم علی جباری در حاشیه دیدار کیت ولینگز  مدیر کل بازرگانی سفارت بریتانیا در ایران  از پایون استان اصفهان در نهمین نمایشگاه فرصت های سرمایه گذاری کشور کیش اینوکس  2017 گفت: بیمه و بانک دو ابزار مهم برقراری یک رابطه اقتصادی است و بیمه لویدز می تواند نقش مهمی در علاقه مند شدن سرمایه گذاران خارجی برای سرمایه گذاری در استان اصفهان داشته باشد.
رییس کمیسیون حمایت از سرمایه گذاری ،تامین مالی  و توسعه خارجی  اتاق بازرگانی اصفهان تاکید کرد: برای برداشتن گام های هدفمند در اقتصاد باید ابزار بانک به خوبی تعریف شود و برقرای روابط بانکی بین بانک های ایرانی و انگلیسی نمی تواند روابط اقتصادی دو کشور را مستحکم سازد.
عضو هیات رییسه اتاق بازرگانی اصفهان برقراری خط هوایی مستقیم بین لندن و اصفهان را گامی دیگر در توسعه روابط اقتصادی بویژه در بخش گردشگری  عنوان کرد و گفت:اصفهان به عنوان مقصد گردشگران خارجی همواره به عنوان یک مقصد خطوط هوایی از سوی شرکت های ایرلاین خارجی شناخته می شود.
وی اصفهان را دورازه ورود به مثلث گردشگری ایران شامل شهرهای شیراز و یزد برشمرد و گفت: برقراری این خط هوایی مستقیم می تواند علاوه بر مبادله گردشگر  زمینه توسعه مبادلات کالایی را نیز فراهم کند.
کیت ولینگز مدیر کل بازرگانی سفارت بریتانیا در ایران در این دیدار با اشاره به روابط چند صد ساله  اقتصادی انگلیس با  اصفهان گفت:اصفهان همواره به عنوان یک شهرمهم و اثرگذار ایران در اقتصاد شناخته می شود و بریتانیا اماده توسعه روابط با این استان است.
وی از پیگیری خواست های مطرح شده از سوی عضو هیات رییسه اتاق بازرگانی اصفهان خبر داد و گفت:بریتانیا آمادگی همکاری نزدیک در بخش های صنعتی ،خدماتی و مالی با استان اصفهان را دارد.
ولینگز خواستار برگزاری نشست های مشترک بین فعالان اقتصادی استان اصفهان و انگلیس شد و گفت:اتاق بازرگانی مشترک ایران و انگلیس می تواند نقش موثری در توسعه روابط اقتصادی بین بازرگانان دو کشور داشته باشد.
 نهمین نمایشگاه فرصت های سرمایه گذاری  کشور و چهارمین نمایشگاه بین المللی بورس ،بانک و بیمه  در فضایی بالغ بر 21 هزار متر مربع با حضور 260 شرکت کننده داخلی و 60 شرکت خارجی در قالب هیات های بین المللی مشارکت کننده و بازدید کننده از 25 کشور در محل دائمی نمایشگاه های بین المللی کیش برپا شده است.استان اصفهان در قالب یک پاویون 300 متری به ارایه فرصت های سرمایه گذاری در بخش های صنعتی،کشاورزی،گردشگری  و خدمات پرداخته است.
 
 
 
آلبوم تصاویر Jabari-Kish-8-1396