تاریخ : دوشنبه 8 آبان 1396
کد 1651

رییس اتاق بازرگانی اصفهان در دیدار با اعضاء شورای شهرعنوان کرد:

اجرای پروژه رشد صنعت گردشگری اصفهان نیازمند همت تمامی مسوولین است
رییس اتاق بازرگنی اصفهان در جلسه ای که به منظور تبادل نظر درباره اجرای پروژه توسعه صنعت توریسم در اصفهان با نایب رییس و اعضاء شورای شهر، نمایندگان شهرداری وسازمان میراث فرهنگی و گردشگری اصفهان، نمایندگان حوزه گردشگری در دانشگاه اصفهان و رییس، نایب رییس و نمایندگان مجمع گردشگری اصفهان برگزار شد، تاکید کرد: اجرای پروژه رشد صنعت گردشگری اصفهان نیازمند همت تمامی مسوولین است.
به گزارش روابط عمومی اتاق بازرگانی اصفهان در این دیدار سیدعبدالوهاب سهل آبادی، رییس اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی اصفهان همراهی اعضای فهیم شورای شهرجدید این شهر با اتاق بازرگانی اصفهان در این پروژه را توفیقی برای بخش خصوصی دانست و افزود: اجرای پروژه رشد صنعت گردشگری اصفهان نیازمند همت تمامی مسوولین و بخش های مختلف اصفهان است زیرا در صورت موفقیت این طرح تمامی بخش های شهر از منافع آن بهره مند خواهند شد. وی با تاکید بر لزوم دخیل کردن اصناف اصفهان در این طرح گفت: افزایش ورود گردشگران و سرمایه گذاران خارجی به اصفهان در بالارفتن گردش مالی اصناف نیز تاثیر بسزایی خواهد داشت که لازم است آنها نیز همکاری لازم با این طرح را داشته باشند. رییس اتاق بازرگانی اصفهان با بیان اینکه شرکت MC Group  تجارب موفقی از اجرای این طرح در کشورهای مختلف دنیا داشته است، تصریح کرد: این شرکت بنا به گفته مدیران آن قادراست گردشگری اصفهان را در یک بازه زمانی مشخص با صرف هزینه معین ومحدود به رشد چشمگیری برساند. سهل آبادی در پایان ازاتفاق نظر مسوولین استان از جمله شهردارجدید این شهر برضرورت توسعه صنعت گردشگری در اصفهان ابراز خرسندی نمود.
محمدرضا رجالی، رییس کمیسیون گردشگری و برند شهری اتاق بازرگانی اصفهان نیز با بیان اینکه تشخیص ضرورت توسعه صنعت توریسم در اصفهان از حدود 6 سال پیش در این اتاق احساس شد، گفت: با تشکیل کمیسیون گردشگری در دوره گذشته اقدامات اتاق بازرگانی در زمینه رشد گردشگری اصفهان رسما آغاز شد. وی افزود: با توجه به استراتژی شورای امنیت ملی در بیست سال گذشته که کشور مالزی به عنوان الگویی برای گردشگری ایران معرفی شده بود، در سفرهایی به این کشور الگو سازی دقیقی از برنامه های اجرا شده در مالزی توسط اتاق بازرگانی اصفهان صورت گرفت. رییس کمیسیون گردشگری و برند شهری گام بعدی این کمیسیون را تلاش برای برندسازی شهر اصفهان ذکر و تصریح کرد: کمیسیون گردشگری اتاق بازرگانی اصفهان به نیابت از بخش خصوصی با همکاری رییس میراث فرهنگی و گردشگری، رییس شورای شهر، مسوولین شهرداری، استانداری و... توانست در دو دوره گذشته اقدامات زیرساختی در حوزه گردشگری انجام دهد. رجالی با بیان اینکه شرکت MC Group  یکی از آژانس های برتر دنیا در زمینه فعالیت های تبلیغاتی است، گفت: هدف اصلی ما از همکاری با MC Group  شناساندن اصفهان به مردم دنیا در گام اول و در گام های بعدی، افزایش توریست با شرایط ویژه و در زمان های خاص می باشد. وی در ادامه تصریح کرد: اتاق بازرگانی اصفهان بستری را برای رشد صنعت توریسم در شهر مهیا ساخته و مشارکت و همراهی دستگاه های مختلف استان، لازمه موفقیت در اجرای پروژه برندینگ اصفهان است.  عضو هیات نمایندگان اتاق بازرگانی اصفهان در پایان سخنان خود ایجاد یک روابط عمومی قدرتمند برای تبلیغات مثبت درباره اصفهان، استخدام یک مدیر بازاریابی، تشکیل دفتر خبری در اروپا، برقراری ارتباطات موثر برای جذب سرمایه گذار و توسعه توریسم در کشورهای هدف را از جمله اقدامات اصلی آژانس MC Group  آلمان بیان کرد. در ادامه این نشست Harald Zulauf هارولد زولاف، مدیر عامل آژانس تبلیغاتی و ارتباطی MC Group  ضمن معرفی و ارایه گزارشی از فعالیت های گذشته و اقدامات پیش روی این شرکت برای پیاده سازی توسعه گردشگری در اصفهان به سوالات حضار در خصوص این پروژه پاسخ داد.
 
 
آلبوم تصاویر b131-8-1396