تاریخ : چهارشنبه 8 شهريور 1396
کد 1556

در کمیسیون صنایع اتاق بازرگانی اصفهان مطرح شد؛ بررسی سند استراتژی کمیسیون با کمیته ها12 گانه /تولیدکنندگان صنایع غذایی در تامین مواد اولیه با چالش روبرویند

پنجمین جلسه کمیسیون صنایع اتاق بازرگانی با بررسی نشست مشترک با کمیسیون صنایع اتاق مشهد و همچنین بررسی نقطه نظرات مسوولین کمیته ها 12 گانه نسبت به سند استراتژی کمیسیون برگزار شد.
پنجمین جلسه کمیسیون صنایع اتاق بازرگانی با بررسی نشست مشترک با کمیسیون صنایع اتاق مشهد و همچنین بررسی نقطه نظرات مسوولین کمیته ها 12 گانه نسبت به سند استراتژی کمیسیون برگزار شد.
به گزارش روابط عمومی اتاق بازرگانی اصفهان،احمد کارگهی نایب رییس کمیسیون صنایع اتاق بازرگانی اصفهان در این جلسه گفت:سند اولیه استراتژی کمیسیون صنایع برای 12 کمیته تدوین و مسوولین کمیته با بررسی و ارایه نظرات کارشناسی می‌توانند آن را اصلاح نمایند.
احمد داد وند عضو کمیسیون در این جلسه خواستار ارایه سند استراتژی به‌روز از وضعیت فولاد استان شد و گفت:برای تدوین سند استراتژی باید مسایل روز این صنعت به‌دقت موردتوجه قرار گیرد .
وی رفتار بازار چین نسبت به فولاد را مهم‌ترین عامل تأثیرگذار در این صنعت برشمرد و گفت:چین بزرگ‌ترین تولیدکننده و مصرف‌کننده فولاد در جهان است و نوع رفتار آن برای تدوین سند استراتژی صنعت فولاد باید به‌دقت موردتوجه قرار گیرد.
وی توجه به فولادهای جدید را یکی از بخش‌های مهم و اثرگذار سند استراتژی  کمیته فولاد کمیسیون دانست.
مهدی مسائلی مسوول کمیته خدمات فنی و مهندسی و پیمانکاری  کمیسیون در این جلسه گفت:صنعت پیمانکاری استان اصفهان در بخش خدمات فنی و مهندسی دارای ظرفیت بسیاری درزمینهٔ های مختلف است.
 
احسان خیام باشی مسوول کمیته بازیافت کمیسیون در این جلسه گفت: هیچ‌گونه حمایتی از صنعت بازیافت حتی حمایت قانونی انجام نمی‌شود و این با مشکلات متعددی روبروست.
وی افزود:در تدوین سند استراتژی وجود عدد و رقم و روندها مهم است زیرا باید سند قابل‌اندازه‌گیری باشد.
 امیر مسعود هادی پور مسوول کمیته صنایع غذایی کمیسیون در این جلسه گفت:تولیدکنندگان صنایع غذایی استان اصفهان در تامین مواد اولیه با چالش روبرویند .
وی افزود:سطح زیر کشت محصولات کشاورزی استان اصفهان کمتر از 50 درصد شده است و مهم‌ترین عامل آن کمبود آب و خشکی زاینده‌رود است .      
 
آلبوم تصاویر 3113-6-1396