تاریخ : يکشنبه 22 مرداد 1396
کد 1528

در شورای عالی برند استان اصفهان عنوان شد؛ دبیرخانه برند اصفهان تشکیل می‌شود/رونمایی برند اصفهان با حضور معاون اول رییس جمهور

استاندار اصفهان از آیین رونمایی برند بین‌المللی اصفهان با حضور معاون اول رییس جمهور در پایان مردادماه خبر داد و گفت:برند طراحی‌شده اصفهان همراه با لوگو باهدف معرفی اصفهان در بازار بین‌المللی گردشگری رونمایی می‌شود.
استاندار اصفهان از آیین  رونمایی برند  بین‌المللی اصفهان با حضور معاون اول رییس جمهور در پایان مردادماه خبر داد و گفت:برند طراحی‌شده اصفهان همراه با لوگو باهدف معرفی اصفهان در بازار بین‌المللی گردشگری رونمایی می‌شود.
به گزارش روابط عمومی اتاق بازرگانی اصفهان،رسول زرگر پور در  شورای عالی برند استان اصفهان تصریح کرد: برند یک شهر در بردارنده ویژگی‌های فرهنگی، هنری، اجتماعی و صنایع مختلف آن شهر است که درزمینه های مختلف ازجمله گردشگری و کسب‌وکار کاربرد دارد.
وی  با اشاره به تصویب اساسنامه برند جامع اصفهان، افزود: وجه‌تسمیه، رنگ، شکل و لغات بکار رفته در این برند که مفاهیم خاص خود را دارد، نهایی شده است.
وی یادآوری کرد: همان‌طور که جمله 'اصفهان نصف جهان' در اذهان عموم جاافتاده است باید تلاش شود تا کارکرد اثرگذار این نماد جدید نیز برای مردم مشخص و روشن شود.
سید عبدالوهاب سهل‌آبادی رییس اتاق بازرگانی اصفهان در این جلسه تشکیل دبیرخانه برند اصفهان را گامی موثر برای معرفی و تبیین آن در فضای بین‌المللی دانست و گفت:برند بین‌المللی اصفهان می‌تواند زمینه جذب گردشگران خارجی ،سرمایه‌گذاران و فعالان اقتصادی را فراهم سازد.
وی تصریح کرد:صنعت گردشگری امروز یکی از جذاب‌ترین حوزه مای سرمایه‌گذاری است که با معرفی ویژگی‌های برتر اصفهان می‌تواند علاوه برجذب گردشگر ،سرمایه‌گذاران خارجی را نیز جذب کند.  
سهل‌آبادی خواستار ثبت این برند در نهادهای قانونی داخلی  و خارجی باهدف حفظ حقوق مالکیت معنوی آن برای اصفهان شد .
مهدی جمالی نژاد شهردار اصفهان نیز در این جلسه با اشاره به اهمیت و تأثیر برند اصفهان در بخش مای مختلف ازجمله کسب‌وکار، گردشگری و شهری گفت: تعریف 'فونت شهری' نیز می‌تواند در کنار برند اصفهان، مکملی برای هویت این شهر باشد.
وی اظهار کرد: فونت شهری، هویت نوشتاری برای استفاده در تابلوها و المان مای تبلیغاتی شهر است.
محمدرضا رجالی رییس کمیسیون گردشگری و برند شهری اتاق بازرگانی اصفهان در این جلسه از جمع‌آوری داستان‌ها و قصه مای مرتبط به اصفهان خبر داد و گفت:تاکنون 90 داستان مرتبط به آثار تاریخی ،فرهنگ و آداب اصفهان به‌صورت تصویری جمع‌آوری‌شده است .
وی از مذاکره با دو شرکت روابط عمومی بین‌المللی در حوزه گردشگری باهدف معرفی اصفهان در بازارهای هدف خبر داد و گفت:پس از رونمایی رسمی  از برند اصفهان  قرارداد با یکی از این شرکت‌ها بسته خواهد شد.
 
آلبوم تصاویر 3102-5-1396