تاریخ : چهارشنبه 18 مرداد 1396
کد 1521

در کمیسیون آموزش اتاق بازرگانی اصفهان مطرح شد، احیا و ایجاد عناصر اکوسیستم کارآفرینی در استان اصفهان مورد تاکید قرار گرفت

نایب رییس کمیسیون آموزش ،پژوهش و توانمندسازی اتاق بازرگانی اصفهان با اشاره به هدف­گذاری اتاق بازرگانی بر احیای و ایجاد عناصر اکوسیستم کارآفرینی در استان اصفهان گفت: تشکیل و برگزاری جلسات منظم باشگاه مدیران و مشاوران نمونه‌ای از این فعالیت است .
نایب رییس کمیسیون آموزش ،پژوهش و توانمندسازی اتاق بازرگانی اصفهان با  اشاره به  هدف­گذاری اتاق بازرگانی  بر احیای و ایجاد عناصر اکوسیستم کارآفرینی در استان اصفهان گفت:  تشکیل و برگزاری جلسات منظم باشگاه مدیران و مشاوران نمونه‌ای از  این فعالیت است .
کوروش خسروی در چهارمین جلسه کمیسیون آموزش اتاق بازرگانی اصفهان ضمن اشاره بر اهمیت میزان قدرت یک شهر در تربیت نیروی انسانی توانمند در حوزه کسب‌وکار به‌عنوان یکی از مهم‌ترین فاکتورهای موردنظر مجامع بین‌المللی جهت ارزیابی سطح توسعه محیط کسب‌وکار گفت: لزوم توجه به پرورش استادان  این عرصه در سطح بین‌الملل تشکیل کمیته تربیت مدرسین در سطح بین‌الملل می‌تواند اقدامی موثر از سوی کمیسیون باشد.
وی افزود: این کمیته با انتخاب مدرسین سطح استان با توجه به پتانسیل و ظرفیت متقاضیان و موضوعات موردنیاز طرح معرفی‌شده را طی سه مرحله پیشنهادی اجرایی خواهد کرد.
وی کمک به منتخبین در  تدریس و توسعه توانمندی ارایه در سطح استان،بهره‌مندی از اساتید تراز ملی جهت ارتقا
توانمندی‌های منتخبین و بهره‌مندی از اساتید بین‌المللی جهت دستیابی به استانداردهای مطرح در حوزه تدریس در سطح بین‌الملل ازجمله فعالیت‌های این کمیته برشمرد .
سید عبدالحسین ساسان استاد اقتصاد دانشگاه در این جلسه بر لزوم توجه به تفاوت‌های موجود در دو جز اصلی ادبیات کارآفرینی، یعنی شخص نوآفرین و کارآفرین و مدیران این عرصه اشاره کرد.
علی نادری مشاور عالی اتاق بازرگانی اصفهان در این جلسه با ارایه  طرح چارت سازمانی صد شرکت کارآفرین برتر جهان در سطوح  CEO، CFO، CTO،CIF، بر نقش هریک از این عناوین در یاری‌رساندن به کارآفرین در جهت پیاده‌سازی آینده ترسیمی تاکید کرد.
وی  بر لزوم توجه  به آموزش و تربیت مدرس در حوزه کارآفرینی جهت چاره یابی و رفع معضلات مطرح در آن  تاکید کرد.
محمدعلی نادی عضو کمیسیون در این جلسه به معرفی و بررسی موضوع آموزش آسیب‌زا پرداخت و گفت: آموزش  همانند یک مشاور  است،مشاوری که می­تواند در جامعه نقش  هدایت­گر و یا آسیب‌زا  را ایفا نماید.
وی افزود:آموزش آسیب‌زا به‌عنوان یک آموزش یکنواخت، بی‌حرکت، غیرفعال، بی‌هدف و عاری از یادگیری هدفمند است و باعث ایجاد نگرش منفی برای  فراگیر نسبت به آموزش می­شود. 
 
آلبوم تصاویر 3099-5-1396