تاریخ : چهارشنبه 11 مرداد 1396
کد 1514

سومین دوره بازرگانان کوچک با شرکت 80 کودک و نوجوان در اتاق بازرگانی اصفهان برگزار شد

سومین دوره بازرگانان کوچک به همت شورای عالی جوانان اتاق بازرگانی اصفهان با حضور 80 کودک و نوجوان در دو رده سنی 6 تا 18 سال و در قالب سه گروه برگزار شد.
به گزارش روابط عمومی اتاق بازرگانی اصفهان،امیر کشانی در آیین اختتامیه سومین دوره بازرگانان کوچک در سالن همایش‌های بین‌المللی اتاق بازرگانی اصفهان گفت: دوره آموزشی بازرگانان کوچک باهدف  آشنایی کودکان و نوجوانان با  مفاهیم اقتصادی و کارآفرینی و آموزش بازرگانی در اتاق بازرگانی اصفهان برگزار می‌شود و در طی دو سال گذشته سه دوره این رویداد برگزارشده است.
وی از استقبال سایر استان‌های کشور برای برگزاری این دوره آموزشی خبر داد و گفت:شورای عالی جوانان اتاق بازرگانی در زنجان یک دوره برگزار کرده و در سال جاری امیدواریم بتوانیم این دوره را در سایر استان‌ها تسری بدهیم.  
 وی آموزش را زیربنای هر توسعه دانست و گفت:برای تقویت بخش بازرگانی و کارآفرینی استان اصفهان باید از دوران کودکی بر روی نیروی انسانی  سرمایه‌گذاری کرد.
ماهین نقوی مدیر دوره بازرگانان کوچک اتاق بازرگانی اصفهان در این آیین گفت:در این دوره  ۴۰ ساعت کلاس برای گروه سنی ۷ تا۱۲ سال )۲کلاس( و  ۲۲  ساعت کلاس برای گروه سنی ۱۳ تا ۱۸سال  برگزار شد .
وی افزود: انجام چند تست  معتبر جهانی در حوزه خلاقیت ( تورنس( ، هوش مالی )سنجش ولخرجی(، مدل رفتارشناسی )دیسک( و تست گلاسر از شرکت‌کنندگان گرفته شد.
وی اضافه کرد:آزمون سنجش خلاقيت تورنس برای شرکت‌کنندگان شامل مراحل گوناگون در ذهن چگونه مدیریت می‌شود؟ مرحله درک صورت مساله،مرحله ارایه پیشنهادها،مرحله تصمیم‌گیری و مرحله اجرا    
نقوی تصریح کرد: در این دوره کارآفرینی و کسب کار ،اخلاق کسب‌وکار و کار تیمی ، بازی کسب‌وکار ، خلاقیت و حل مساله  و هوش مالی به کودکان و نوجوانان شرکت‌کننده آموزش داده ‌شد.
در پایان این مراسم گواهینامه آموزشی شرکت‌کنندگان به آنان اهدا شد.همچنین بازارچه فروش محصولات توسط کودکان و نوجوانان  در لابی اتاق بازرگانی اصفهان  باهدف تمرین کسب‌وکار و خریدوفروش  شرکت‌کنندگان برگزار شد.
 
آلبوم تصاویر 3093-5-1396