تاریخ : چهارشنبه 11 مرداد 1396
کد 1510

در نشست جوانان اتاق بازرگانی با مدیران بانک توسعه تعاون ایران : همکاری بانک توسعه تعاون با جوانان بازرگان اصفهان

رییس شورای عالی جوانان اتاق بازرگانی اصفهان گفت: بانک به‌عنوان ضلع دوم اقتصاد هر کشور نقش مؤثری در رونق اقتصادی و تشویق تولیدکنندگان دارد.
رییس شورای عالی جوانان اتاق بازرگانی اصفهان گفت: بانک به‌عنوان ضلع دوم اقتصاد هر کشور نقش مؤثری در رونق اقتصادی و تشویق تولیدکنندگان دارد.
به گزارش روابط عمومی اتاق بازرگانی اصفهان،امیر کشانی در دیدار با مدیر امور بین‌الملل و  مدیر شعب بانک توسعه تعاون در تالار هیات نمایندگان اتاق بازرگانی اصفهان تصریح کرد:بانک توسعه تعاون از بانک‌های فعال در عرصه تولید و تجارت است و جوانان اتاق بازرگانی آماده همکاری نزدیک با این بانک در بخش‌های سرمای در گردش تولید و بازرگانی‌اند.
فیاض قائد مدیر امور بین‌الملل بانک توسعه تعاون در این نشست گفت:این بانک در استان اصفهان سه دایره ارزی دارد که دو دایره در مرکز استان به ارایه خدمت به فعالان اقتصادی است .
وی افزود: این بانک دارای  20 دایره ارزی در کشور است و شرکت صرافی ارزی باهدف ارایه خدمات ارزی در کشورهای مختلف زیرمجموعه این بانک راه‌اندازی شده است.
وی تاکید کرد:خدمات ارزی این بانک توسط کارگزاری‌های خارجی در اکثر کشورها به فعالان اقتصادی ارایه می‌شود .
قائد خاطرنشان کرد:فایناس،منابع برای تولید ،سرمایه در گردش،تسهیلات اعتباری ارزی و ریالی برای مشتریان این بانک  انجام می‌گیرد.
وی از گشایش اعتباران اسنادی داخلی بین  بنگاه‌های اقتصادی توسط این بانک خبر داد .
رحمان نوروزی مدیر شعب بانک توسعه تعاون استان اصفهان در این نشست گفت:این بانک فعالیت  خود را از سال 88 آغاز و با 28 شعبه در استان و 400 شعبه در کشور مشغول ارایه خدمات بانکی است .
وی افزود:8 درصد فعالیت بانکی و 25 درصد خدمات ارزی استان  توسط این بانک انجام می‌شود. 

 
آلبوم تصاویر 3091-5-1396