تاریخ : چهارشنبه 11 مرداد 1396
کد 1509

رییس مرکز تحقیقات استراتژیک دانشگاه تهران: بنگاه‌های اقتصادی برای حضور موفق در بازارهای بین‌المللی به مدیریت در کلاس جهانی نیاز دارند

رییس مرکز تحقیقات استراتژیک دانشگاه تهران گفت:بنگاه‌های اقتصادی برای حضور موفق در بازارهای بین‌المللی به مدیریت در کلاس جهانی نیاز دارند.
رییس مرکز تحقیقات استراتژیک دانشگاه تهران گفت:بنگاه‌های اقتصادی برای حضور موفق در بازارهای بین‌المللی به مدیریت در کلاس جهانی نیاز دارند.
به گزارش روابط عمومی اتاق بازرگانی اصفهان، علیرضا یوسفی در همایش مدیریت برتر در کلاس جهانی در سالن اجتماعات اتاق بازرگانی اصفهان تصریح کرد: با مدیریت‌های سنتی و تاریخ گذشته نمی‌توان در عرصه اقتصاد بین‌المللی جایی باز کرد.  
وی با تشریح ویژگی مدیران موفق گفت:مدیران موفق همواره از نظرات و پیشنهادات مشتریان،کارکنان و دیدبان‌های بیرونی برای ارتقا سطح بنگاه خود استفاده می‌کنند.
وی تفويض اختيار ، نشان دادن هدف به کارکنان، پايداري رفتار،خویشتن‌داری در ناراحتي و ناملايمات ديگران،توجه به‌نظام پيشنهادات كاربردي و عملي،نظام مطلوبيت تحمل شنيدن عقايد ديگران،سخن گفتن،آگاهي دادن به كاركنان از برنامه‌ها و اهداف،طرح پيشنهاد بر اساس خواست دروني رهبري سازمان،نحوه توجه به ضعیف‌ترین پيشنهادات،روش‌های تقويت ميل به کارکردن  در کارکنان،جلوه‌نمایی فعاليت کارکنان در سازمان،مشورت مستقيم،بيان اشتباهات عملياتي در امور،نظام انتقادات و پيشنهادات عمومي،انتقاد خصوصي،روش‌های تحسين، اعتمادسازی در جهت انجام امور محوله،پاداش،تصميمات مشاركتي، ارزيابي عملكرد کارکنان،عوامل ايجاد كار براي کارکنان و طراحي سازمان مطلوب از دیگر عوامل افزایش انگیزه در سازمان‌ها و بنگاه‌های اقتصادی برشمرد.
وی روند حیات سازمان در دنیای امروز را منوط به تربیت و آموزش نیروی انسانی دانست و آموزش را باعث افزایش بهره‌وری سازمان عنوان کرد.
وی تاکید کرد: کارکنان توانمند با کارایی و اثربخشی بالا می‌توانند به خود و سازمان نفع برسانند و در سازمان توانمند، کارکنان بااحساس هیجان، مالکیت و افتخار بهترین ابداعات و ابتکارات را از خود نشان می‌دهند و بااحساس مسئولیت کار می‌کنند و منافع سازمان را بر منافع خود ترجیح می‌دهند.
گفتنی است این همایش به همت کمیسیون آموزش ،پژوهش و توانمندسازی اتاق بازرگانی اصفهان برگزار می شود
 
عکسی برای این آلبوم ثبت نشده است.