تاریخ : دوشنبه 20 دي 1395
کد 1202

با حضور رییس اتاق بازرگانی و مدیرکل مالیاتی استان اصفهان ، بررسی چندین پروند های مالیاتی فعالان اقتصادی در کمیته مالیاتی اتاق بازرگانی اصفهان

با حضور مدیرکل و معاونین مالیاتی استان اصفهان در اتاق بازرگانی چندین پرونده مالیاتی مورد بررسی و ارایه طریق بار مودیان قرار گرفت.
با حضور مدیرکل و معاونین مالیاتی استان اصفهان در اتاق بازرگانی چندین پرونده مالیاتی مورد بررسی و ارایه طریق بار مودیان  قرار گرفت. 
به گزارش روابط عمومی اتاق بازرگانی اصفهان،سید عبدالوهاب سهل آبادی رییس اتاق بازرگانی اصفهان در این جلسه گفت:در شرایطی که واحدهای تولیدی در رکود به سر می برند ،مالیات نباید به عنوان یک دغدغه دیگر  آنان به شمار آید بلکه باید تسهیل کننده فعالیت های  واحدهای تولیدی باشد.
وی خواستار تشکیل کمیته مشترک بین اداره کل مالیاتی و اتاق بازرگانی اصفهان در راستای یافتن راهکارهای دریافت مالیاتی واقعی از فعالان اقتصادی شد و گفت:پیشنهادات این کمیته مشترک را می توان در شورای ملی گفتگو دولت و بخش خصوصی ارایه کرد .
وی با اشاره به اینکه در اصفهان تنها  یک شرکت حمل و نقل بین المللی  وجود دارد و این در حالیست که در استان آذربایجان شرقی بیش از 170 شرکت حمل و نقل بین المللی فعالیت می کند،افزود: بخش دولتی و خصوصی استان با همکاری یکدیگر باید زمینه توسعه همکاری را فراهم کنند.  
مراد امیری مدیرکل مالیاتی استان اصفهان در این جلسه گفت:درآمد مالیاتی استان اصفهان در سال 94 ،70 درصد وصول شده و در سال 95 ،89 درصد تا کنون وصول شده است .
وی با اشاره به تبصره ماده 186  جهت دریافت تسهیلات بانکی مودیان مالیاتی گفت:مفاصا حساب مالیاتی ظرف مدت  48 ساعت برای درخواست کنندگان صادر می شود.
وی از واریز عوارض مالیات بر ارزش افزوده به حساب 897 دهیاری و شهرداری ها در سطح استان خبر داد و گفت:اداره کل مالیاتی با  همکاری سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان اصفهان  برای بودجه سال 96 تلاش کرده شرایط فعالان اقتصادی در مالیات پرداختی  را لحاظ کند.
امیری شفاف سازی اقتصادی ،مقابله با فاکتورهای صوری و پذیرش دفاتر قانونی  را سه رویکرد اداره کل مالیاتی در مودیان مالیاتی  برشمرد.
 
محمدرضا رجالی عضو هیات نمایندگان اتاق بازرگانی اصفهان در این جلسه  گفت:اصناف حلقه گمشده مالیات بر ارزش افزوده است که لازم است با ارایه معافیت های مالیات بر عملکرد آنان زمینه نصب صندوق های الکترونیکی فروش برای محاسبه مالیات بر ارزش افزوده را فراهم کرد.
اطرج نماینده اتاق بازرگانی اصفهان در هیات های حل اختلاف مالیاتی گفت:همگرایی بخش دولتی و خصوصی استان در موضوع مالیاتی می تواند از وارد شدن فشار مالیاتی  به واحدهای تولیدی جلوگیری شود .
 
 
آلبوم تصاویر 2079-10-95