تاریخ : چهارشنبه 8 دي 1395
کد 1182

به همت معاونت جوانان اتاق بازرگانی اصفهان ؛ رویداد کارآفرینی ایکاب در اصفهان برگزار شد

آیین اختتامیه نخستین رویداد کارآفرینی ایکاب (اولویت، ایده، کار و برکت) با حضور گروه های شرکت کننده در سالن همایش های بین المللی اتاق بازرگانی اصفهان برگزار شد.
آیین اختتامیه نخستین رویداد کارآفرینی ایکاب (اولویت، ایده، کار و برکت) با حضور گروه های شرکت کننده در سالن همایش های بین المللی اتاق بازرگانی اصفهان برگزار شد.
به گزارش روابط عمومی اتاق بازرگانی اصفهان ،امیر کشانی  معاون  جوانان اتاق بازرگانی اصفهان در این مراسم  بر حمایت بی­دریغ  این معاونت  از طرح­ها و ایده­های کارآفرینان جوان تاکید  کرد و گفت:  توجه به کسب ثروت ملی و مطالعه در زمینه­هایی که به کسب ثروت ملی منجر می­گردد باید در اولویت­های کاری جوانان، دانشگاه­ها و پژوهشکده ها قرار گیرد.
وی به لزوم تمرکز بیشتر بر آینده پژوهی تاکید کرد و افزود: همانگونه که بررسی تاریخ و تجربه گذشتگان در موفقیت جوانان نقش دارد، آینده پژوهی نیز نقشی اساسی در پیشبرد اهداف کارآفرینان خواهد داشت، بنابراین پژوهش­ها باید به سمت آینده پژوهی پیش رفته و آینده کسب و کارهای نوین از ابتدا به دقت مورد بررسی قرار گیرد.
گفتنی است دانشجویان شرکت کننده در رویداد ایکاب  پس از یک هفته تلاش مستمر در  فرصت  5 دقیقه­ای که در اختیار داشتند از طرح­ها و ایده­ها خود دفاع کردند.
 ایکاب (اولویت، ایده، کار و برکت)، رویدادی کارآفرینی  است که به همت معاونت جوانان اتاق بازرگانی و پژوهشکده شهید اعتباری دانشگاه صنعتی اصفهان طراحی و برای نخستین بار در دانشکده محیط زیست و کشاورزی دانشگاه صنعتی اصفهان برگزار شد .
مسعود  داداشی  رییس پژوشکده شهید اعتباری دانشگاه صنعتی اصفهان در این مراسم  با ارایه­ی  فرایند کلی رویداد ایکاب از ابتدا تا انتها گفت: شورای ایکاب از هم اکنون آمادگی کامل برای اجرای این رویداد در دانشگاه­های دیگر و در تمامی رشته گرایش­ها را دارد و تا به حال نیز چند دانشگاه دیگر استان علاقه خود به اجرای این رویداد را اعلام کردند .
درپایان  11 تیم شرکت کننده همزمان با ارایه طرح­های خود برای حاضرین مورد ارزیابی فنی و اقتصادی 7 داور قرار گرفته و در پایان تیم­های برتر معرفی شدند .
سه تیم مدرن متالوژی با عنوان ایده "آبکاری مس بر روی زیرلایه مس"، ارژن با عنوان ایده " نجات محیط زیست با تکثیر گونه­های ملی" و سه بعدی سازان با عنوان ایده " شبکه ارایه خدمات چاپ سه بعدی" عنوان سه تیم برتر اول تا سوم را به خود اختصاص دادند،
 گفتنی است که 6 تیم از بین 11 تیم (تیم­های مدرن متالوژی، ارژن، سه بعدی سازان، ایده پردازان جسور، سپند آسا و شهید ذنوبی) اجازه ورود به پذیرش ایده شهرک علمی تحقیقاتی اصفهان را به طور رایگان دریافت کردند.
 
 
آلبوم تصاویر 2061-10-95