تاریخ : پنجشنبه 18 آذر 1395
کد 1130

در جلسه هلدینگ IMM و شرکت GMC ایتالیا با اعضا کمیسیون معادن و صنایع معدنی عنوان شد: در کاربری سنگ های ایرانی تکنیک های مناسب به کار گرفته نمی شود

در جلسه هلدینگ IMM و شرکت GMC ایتالیا با اعضا کمیسیون معادن و صنایع معدنی عنوان شد: در کاربری سنگ های ایرانی تکنیک های مناسب به کار گرفته نمی شود

در جلسه اعضا کمیسیون معدن و صنایع معدنی با هلدینگ IMM و شرکت GMC ایتالیا ، مدیرفنی IMM ضمن بیان اینکه در ایران معادن سنگ غنی وجود دارد، گفت: متاسفانه در کاربری این سنگ ها از تکنیک های قوی استفاده نمی شود.
در جلسه اعضا کمیسیون معدن و صنایع معدنی با هلدینگ IMM  و شرکت  GMC  ایتالیا ، مدیرفنی IMM ضمن بیان اینکه  در ایران معادن سنگ غنی وجود دارد، گفت: متاسفانه در کاربری این سنگ ها از تکنیک های قوی استفاده نمی شود.
به گزارش روابط عمومی اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی اصفهان در این جلسه RAGONE MARCO ANTONIO ضمن تشریح فعالیت های این هلدینگ، تصریح کرد: اولین نمایشگاه بین المللی سنگ IMM  در سال 1980 در کارارا برگزار شد و نمایشگاه بعدی که سی و چهارمین نمایشگاه ماست،در سال 2018 برگزار خواهد شد. وی افزود: هدف ما کمک به شرکت های صنعتی سنگ چه از لحاظ تولیدی و چه از لحاظ بازاریابی بین المللی است. مارکو آنتونیوراگونه تصریح کرد: در IMM آزمایشگاه تست سنگ ایجاد شده که هدف آن توجه به نیازهای اساسی وحیاتی سنگ بوده و ما برای ایجاد لابراتورهای دیگر آمادگی داریم. وی با بیان اینکه وظیفه این مجموعه توسعه مارکتینگ و تحقیق در بازارهای هدف است، گفت: این آزمایشگاه طلاعات فنی سنگ در سراسر جهان را جمع آوری و در قالب یک نشریه و بروشورمنتشر می کند. مدیر فنی IMM تصریح کرد: یکی از بزرگترین اقدامات ما همکاری با شرکت های بین المللی در حیطه سنگ است و از طرف اتحادیه اروبا، بانک جهانی و سازمان ملل موظف شده ایم تا بر فعالیت های حوزه سنگ کشورهای جهان سوم، نظارت و در زمینه رفع موانع آنها مشارکت کنیم.

وی با بیان اینکه معادن سنگ ایران بسیار غنی است اما در کاربری آنها تکنیک های قوی به کار گرفته نمی شود بر افزایش دانش معماران ایرانی در بکارگیری سنگ ها تاکید نمود. در ادامه ANGELO GRASI  مدیر عامل شرکت  GMC از اعلام آمادگی این شرکت برای خرید متریال به ایران یا فروش آن خبر داد.
  
آلبوم تصاویر معدن-16-9-95