تاریخ : چهارشنبه 12 آبان 1395
کد 1078

در کمیسیون آموزش اتاق بازرگانی اصفهان مطرح شد؛ ترجمه کتاب نیازسنجی آموزشی به زبان انگلیسی /کارخانه های ریسباف و دخانیات ظرفیت ثبت جهانی را دارند/ رهبری ، مهمترین مزیت بنگاههای اقتصادی بین المللی است

در کمیسیون آموزش اتاق بازرگانی اصفهان مطرح شد؛ ترجمه کتاب نیازسنجی آموزشی به زبان انگلیسی /کارخانه های ریسباف و دخانیات ظرفیت ثبت جهانی را دارند/ رهبری ، مهمترین مزیت بنگاههای اقتصادی بین المللی است

رییس کمیسیون آموزش ،پژوهش و توانمندسازی اتاق بازرگانی اصفهان گفت:مهمترین ماموریت اتاق های بازرگانی پیشرو تربیت نیروی انسانی توانمند و آموزش فعالان اقتصادی است .
رییس کمیسیون آموزش ،پژوهش و توانمندسازی اتاق بازرگانی اصفهان گفت:مهمترین ماموریت اتاق های بازرگانی پیشرو  تربیت نیروی انسانی توانمند و آموزش فعالان اقتصادی است .
به گزارش روابط عمومی اتاق بازرگانی اصفهان،امیر کشانی در هفتمین جلسه کمیسیون آموزش،پژوهش و توانمندسازی اتاق بازرگانی اصفهان تصریح کرد: اتاق بازرگانی پاریس با ایجاد دانشگاه و مراکز آموزشی زمینه پرورش مدیران  و بازرگانان فراهم  ساخته است .
وی یادآور شد:دوره های آموزشی اتاق بازرگانی  اصفهان بر اساس نیازسنجی آموزشی از فعالان اقتصادی  و کمیسیون های تخصصی  برگزار می شود.
محمدعلی نادی در این جلسه با اشاره به اهمیت موضوع تحول در سازمان های اقتصادی  گفت:ناکامی در ایجاد ائتلاف های قدرتمند،دست کم  گرفتن قدرت چشم انداز ،عدم انتقال کافی چشم انداز به کارکنان،وجود موانع در برابر چشم انداز جدید،ناتوانی در ایجاد پیروزی  های کوچک  و اعلام زود هنگام پیروزی و غفلت از تثبیت تحولات در فرهنگ سازمانی  از جمله عوامل شکست بنگاههای اقتصادی است .
وی در بخش دیگری از سخنان خود به معرفی بخش های پروژه نیازسنجی آموزشی پرداخت و گفت:تدوین دوره های اموزشی بر اساس نیازسنجی از بنگاه های اقتصادی و کمیسیون های تخصصی اتاق بازرگانی صورت گرفته است.
سلیمانی دبیر کمیسیون آموزش در این جلسه به معرفی نرم افزار دوره های آموزشی  پرداخت وگفت: این نرم افزار می تواند بر اساس اطلاعات نیروی انسانی اعضای اتاق دوره های آموزش را اطلاع رسانی و به صورت مجازی ثبت نام کند.
ترجمه کتاب نیازسنجی آموزشی به زبان انگلیسی
محمدرضا شفیعی نماینده ی کانون فرهنگی آموزش در استان اصفهان در این جلسه خواستار ترجمه کتاب نیازسنجی آموزشی اتاق بازرگانی اصفهان به زبان انگلیسی شد و گفت:این مرجع برای سایر اتاق های بازرگانی می تواند  مورد استفاده قرار گیرد.
رهبری ، مهمترین مزیت بنگاههای اقتصادی بین المللی است
سید محسن علامه عضو هیات علمی دانشگاه اصفهان در این جلسه خواستار معرفی فلسفه و چرایی آموزش برای فعالان اقتصادی شد و گفت:متاسفانه مدیران صنعتی بلد نیستند  بگویند بلد نیستیم  و در گام نخست باید آموزش ببینید که به ندانستن پی ببرند.
وی رهبری را مهمترین مزیت بنگاههای اقتصادی بین المللی برشمرد و گفت:تربیت رهبری برای سازمان ها از آموزش مدیریت مهم تر است به همین دلیل باید بر تربیت بیشتر از آموزش تمرکز شود .
کارخانه های ریسباف و دخانیات ظرفیت ثبت جهانی یونسکو را دارند
لیلا پهلون زاده عضو هیات علمی دانشگاه آزاد اصفهان در رشته معماری در این جلسه خواستار توجه  به ساختمان کارخانه های قدیمی اصفهان شد و گفت:بسیاری از کارخانه های نساجی اصفهان با وجود داشتن بناهای ارزشمند، تخریب شده و فقط کارخانه ریسباف و دخانیات به مرحله تخریب نرسیده است.
وی خواستار ثبت جهانی دو کارخانه قدیمی اصفهان در یونسکو شد و گفت:ثبت این آثار می تواند به جذب گردشگران خارجی و همچنین  تاریخ  صنعت  اصفهان را  حفظ نماید.
پهلوان زاده از بی توجهی مسوولین به کارخانه های قدیمی اصفهان انتقاد کرد و گفت:با وجودیکه کارخانه ریسباف می تواند  موزه صنعت نساجی اصفهان باشد به دلیل عبور لوله های لایزر مترو در معرض تخریب است .
وی از اتاق بازرگانی خواست که نسبت به پیگیری ثبت آثار صنعتی اصفهان در سازمان علمی و فرهنگی یونسکو اهتمام بورزند و افزود: کارخانه های صنعتی اصفهان نمایانگر دوران صنعتی شدن مدرن  این شهر است و می تواند به عنوان یک بنای تاریخی  حفظ شود .  
 
   
 
آلبوم تصاویر 1973-8-95